• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اصناف جز بزرگترین نهاد مدنی به شمار می‌آیند

  • کد خبر : 21697
  • 16 مهر 1401 - 9:25
اصناف جز بزرگترین نهاد مدنی به شمار می‌آیند
نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: اصناف به عنوان یکی از چرخ‌های حرکت اقتصاد کشور باید خود را با قائده‌های جدید بازار همراه کنند از این رو باید با آموزش با قواعد جدید و به روز فعالیت در بازار آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، ناصر خاشعی بازاریان و اصناف را شبکه‌ای بسیار ارزشمند و ملی دانست و اظهار کرد: بازاریان ظرفیت‌های گسترده‌ای در اختیار دارند به‌گونه‌ای که واحدهای تولیدی و توزیعی به عنوان یکی از مهمترین کانون‌های ایجاد اشتغال و ثروت شناخته می‌شوند و بر همین اساس می‌توان ادعا کرد اصناف خط مقدم فضای اقتصاد و کسب و کار کشور هستند.
وی با بیان اینکه اصناف جز بزرگترین نهاد مدنی به شمار می‌آید که توسط مردم اداره می‌شود، افزود: اصناف به عنوان یکی از چرخ‌های حرکت اقتصاد کشور باید خود را با قائده‌های جدید بازار همراه کنند از این رو باید با آموزش با قواعد جدید و به روز فعالیت در بازار آشنا شوند.
نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با بازار را نیاز امروز دانست و تصریح کرد: در دوره جدید فعالیت هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان آموزش یکی از مباحث مورد تاکید است چراکه “نهضت مهارت آموزی” در گام دوم انقلاب مورد تاکید بوده و بر همین اساس نیاز است ریل گذاری مناسب توسط اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی این شهرستان انجام گیرد تا تحول لازم برای اصناف و فعالان این بخش ایجاد شود.
وی ادامه داد: تمام بخش‌های اقتصادی کشور با شیوع ویروس منحوس کرونا شرایط بسیار سختی را تجربه کردند و عملاً بخش‌های اقتصادی و تولیدی در همه جای دنیا تحت تأثیر این بیماری آسیب دیدند که کشور ما و اصناف نیز از این موضوع مستثنی نبودند و با توجه به تغییر وضعیت بازار نیاز است به سمت ارتقا سطح دانش بازاریان حرکت کرد تا چالش‌های پیش روی بازاریان نیز کاهش یابد.
خاشعی عنوان کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی از قبیل مشتری مداری، بازاریابی، تکمیل زنجیره ارزش و استفاده از تکنولوژی نوین می‌توان به بازار شهرستان لنجان نفس تازه‌ای دمید و شاهد افزایش امید و رونق بازار شهرستان لنجان بود.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت کمیسیون‌های آموزش، بازرسی و… خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان فعال‌سازی دوباره کمیسیون‌های اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی زیر مجموعه است که شیوع ویروس کرونا فعالیت آنها را تحت تأثیر قرار داده بود و با تحقق این مهم قطعاً نتایج این فعالیت‌ها به وضوح در اتاق اصناف و اتحادیه‌ها احساس خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=21697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.