• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

نتایج انتخابات اتحادیه درودگران،یراق آلات و رنگ و ابزار لنجان اعلام شد

  • کد خبر : 4685
  • 09 اسفند 1399 - 13:10
نتایج انتخابات اتحادیه درودگران،یراق آلات و رنگ و ابزار لنجان  اعلام شد
انتخابات اتحادیه صنف درودگران،یراق آلات و رنگ و ابزار شهرستان لنجان امروز برگزار و اعضای اتحادیه هیئت‌مدیره جدید و بازرس را انتخاب کردند.

محمد مهدی دهقانی در گفتگو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: انتخابات اتحادیه صنف درودگران،یراق آلات و رنگ و ابزار شهرستان لنجان مطابق قانون نظام صنفی پس از طی مراحلی  چون فراخوان ثبت نام داوطلبان حضور در هیئت مدیره، بررسی صلاحیت فردی توسط اعضاء کمیته تطبیق شرایط انتخابات وفراخوان برگزاری انتخابات به اعضاء تحت پوشش اتحادیه با انتشار آگهی در روزنامه های محلی، پیامک و غیره برگزار شد.

وی افزود: انتخابات اتحادیه صنف درودگران،یراق آلات و رنگ و ابزار شهرستان لنجان از ساعت ۸:۳۰ آغاز و تا ۱۲:۳۰ ادامه داشت که در نهایت با شمارش آرا نتیجه انتخابات مشخص شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان تصریح کرد: از ۵۵۷ عضو واجد شرایط شرکت در این انتخابات، ۲۰۶ نفر در این دوره شرکت کردند.

وی ادامه داد:از کل تعرفه های ماخوذه در انتخابات ۲۰۵ تعرفه صحیح و یک رای سفید وجود داشت و براین اساس عباس کرمی چمگردانی با ۱۶۱ رای به عنوان رئیس،حجت کریمی ریزی با ۱۱۲ رای نائب رئیس اول،هاشم نقدی دورباطی با ۱۰۷ رای نائب رئیس دوم،مطفی اسلامی پور با ۸۶ رای دبیر اتحادیه، محمد جواد خاشعی ورنامخواستی با ۸۳ رای خزانه دار،خندان مرادپور رشیدی با ۴۹ رای عضو علی البدل اول و مهران صفری با ۳۷ رای عضو علی البدل دوم انتخاب شدند.

دهقانی اضافه کرد: در صندوق اخذ رای بازرس اتحادیه نیز با تعداد ۲۰۶ رای ماخوذه تعداد ۱۴۸ رای صحیح و ۵۸ رای سفید به ثبت رسیده است که مجید شلتوکی با ۹۲ رای به عنوان بازرس اصلی و مهدی عابدینی چمگردانی با ۵۶ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: مطابق قانون برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه های صنفی افراد کاندید در انتخابات چنانچه اعتراضی به روند برگزاری آن دارند می توانند ظرف مدت ۷۲ ساعت با ارائه مدارک و مستندات به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و هیئت اجرایی مستقر در این اداره اعتراض خود را ابلاغ کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: چنانچه بعد از ۷۲ ساعت اعتراضی در خصوص روند برگزاری انتخابات اتحادیه صنف درودگران،یراق آلات و رنگ و ابزار شهرستان لنجان وجود نداشت اعتبار نامه اعضاء صادر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4685
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.