• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیام تقدیر رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان از بازاریان

  • کد خبر : 5672
  • 16 فروردین 1400 - 16:53
پیام تقدیر رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان از بازاریان
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: بی‌تردید بدون همراهی مشفقانه اصناف شهرستان لنجان تلاش ها برای مهار این ویروس منحوس در ماه های گذشته میسر نبود.

به گزارش نبض وطن،محمدجواد نورانی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با انتشار پیامی نوشت؛

طی دو سال گذشته پدیده ویروس کرونا، تبعات اقتصادی بسیاری را از جمله کاهش درآمدها، ناتوانی در پرداخت اقساط و اجاره‌بها،افزایش هزینه‌های جاری و مشکلات مختلف در حوزه تولید و توزیع، رقم زد و گریبان‌گیر قشر زحمتکش و پرتلاش اصناف شد، اما با توجه به نقش آفرینی مؤثر جامعه بزرگ اصناف در رویدادهای مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و فراز و فرودهای مهم سالهای اخیر، بار دیگر با همه مشکلات ضمن تعطیلی محل کسب خود همراهی و همکاری ارزشمندی را با دست‌اندرکاران نظام سلامت داشته و کمک شایانی را به کنترل این بحران کرده اند.
باید پذیرفت که اعمال محدودیتهای کرونایی در شرایط سخت اقتصادی تنها برای حفظ جان مردم است. بی‌تردید بدون همراهی مشفقانه اصناف شهرستان لنجان تلاش ها برای مهار این ویروس منحوس در ماه های گذشته میسر نبود از این رو مراتب قدردانی و تشکر خود را از تمامی فعالان جامعه اصناف و بازاریان عزیز شهرستان لنجان ابراز می دارم و از خدای بزرگ موفقیت آنان را مسئلت دارم.
امیدوارم هرچه زودتر، با مهار کامل بیماری کرونا، شاهد سلامتی همه مردم و شادابی اصناف و بازاریان و یکایک کسبه خدمتگزار و مردم عزیز کشورمان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.