• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

زرین شهر در مسیر امید؛ شهرداری در مسیر تعالی

  • کد خبر : 10069
  • 14 تیر 1400 - 7:30
زرین شهر در مسیر امید؛ شهرداری در مسیر تعالی
شهردار زرین شهر گفت: مدیریت شهری زرین شهر در این دوره ضمن تقویت تعامل و هم افزایی ها با سایر دستگاه ها، زمینه حمایت های قانونی از این نهادهای عمومی غیردولتی را بیش از گذشته فراهم آورد و با ترسیم چشم اندازهای جدیدی از مدیریت شهری، شرایط لازم برای سیر تکاملی زرین شهر در حوزه های مختلف از جمله آسایش، امنیت و سلامت شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک سکونتگاه سالم، زیبا، پویا، بانشاط و توسعه‌یافته را مهیا نمود.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
۱۴ تیرماه در تقویم کشور به عنوان روز شهرداری‌ها نامگذاری شده و هدف شورای عالی انقلاب فرهنگی از چنین نامگذاری، آشنایی عموم شهروندان با عملکرد و خدمات این نهاد عمومی بوده، چراکه وجود شهرداری‌ها فرصت مغتنمی برای ارتقای سرمایه اجتماعی، امیدبخشی و ارتقاء نشاط اجتماعی، افزایش همدلی و تعامل مردم با مدیریت شهری و …. به شمار آمده که با شکل‌گیری و استقرار شوراهای اسلامی شهر و با رای مستقیم مردم به عنوان یکی از بزرگترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق مردم‌سالاری دینی، تقویت نهادهای محلی و مدنی و نقطه عطف در پیوند حاکمیت با مردم فعالیت های متعددی را انجام داده اند.
زرین شهر در آغاز فعالیت مدیریت شهری در دوره پنجم با پیچیدگی‌ها، دشواری‌ها و مسائل زیادی مواجه بود از این رو همکاران ما در این چهار سال تلاش کردند امانت‌دار خوبی برای دارایی های شهر باشند و علاوه بر تلاش برای بسط خدمات به مردم، تامین درآمدهای پایدار، حفظ محیط زیست، جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی و… زیرساخت‌های شهری را برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان فراهم ساخته تا امید و شکوفایی در شهر متبلور گردد.
زرین شهر، خطه طلایی ایران در سخت‌ترین شرایط اقتصادی تاریخ ایران، در سخت‌ترین شرایط کرونا نه تنها بدهی‌های تلنبار شده ادوار گذشته را تعیین تکلیف کرد؛ بلکه با عمل شجاعانه بحران‌های آشکار و پنهان را پشت سر نهاد، پروژه های متعدد عمرانی نیمه تمام را به بهره برداری رساند و برای این شهر ارزش افزوده ایجاد کرد و امروز خرسندیم که پس از تلاش های فراوان در این مسیر قرار گرفته‌ایم.
مدیریت شهری زرین شهر در این دوره ضمن تقویت تعامل و هم افزایی ها با سایر دستگاه ها، زمینه حمایت های قانونی از این نهادهای عمومی غیردولتی را بیش از گذشته فراهم آورد و با ترسیم چشم اندازهای جدیدی از مدیریت شهری، شرایط لازم برای سیر تکاملی زرین شهر در حوزه های مختلف از جمله آسایش، امنیت و سلامت شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک سکونتگاه سالم، زیبا، پویا، بانشاط و توسعه‌یافته را مهیا نمود.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن چهاردهم تیر ماه روز شهرداری و دهیاری با قدردانی و ارج نهادن به تمامی زحمات و تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی همه همکاران خود در شهرداری ها و دهیاری های میهن اسلامی به ویژه پرسنل خدوم شهرداری زرین شهر از خداوند منان توفیقات روزافزون شهروندان خطه طلایی ایران را خواستارم. امید است با تقویت مشارکت روز افزون و موثر شهروندان در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای عملیاتی شدن شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها موفق عمل نموده و شاهد افزایش خدمت رسانی و رفاه بیشتر شهروندان این دیار خوش نام باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=10069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.