• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نصراصفهانی: نمی‌توان براساس نتایج جهانی روی مدال المپیک حساب کرد

  • کد خبر : 11538
  • 23 تیر 1400 - 10:11
نصراصفهانی: نمی‌توان براساس نتایج جهانی روی مدال المپیک حساب کرد
سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: نمی‌توان براساس نتایجی که ورزشکاران در جام جهانی داشتند روی مدال آنها در المپیک حساب باز کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، محسن نصراصفهانی درباره وضعیت ملی‌پوشان تپانچه، خاطرنشان کرد: بچه‌ها واقعا در شرایط خوبی قرار دارند، امیدوارم در توکیو هم عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان درباره اینکه با کسب مدال در مسابقات جام‌جهانی امیدواری برای مدال در المپیک توکیو هم زیاد شده، عنوان کرد: ورزشکاران ما با ۷۰ درصد آمادگی وارد این مسابقات شدند، ما هم انتظار داشتیم آنها عملکرد خودشان را داشته باشند به همین دلیل انتظار مدال نداشتیم.

وی افزود: چین به عنوان یک کشور مدعی، کره جنوبی، ژاپن به عنوان میزبان المپیک در جام جهانی کرواسی حضور نداشتند. بچه‌ها عملکرد خود را انجام دادند و نمی‌توان با این مدال برای المپیک حساب باز کرد که مانند آن تکرار شود.

نصراصفهانی درباره اینکه طبق گفته شما حریفان مهمی در المپیک نبودند آیا می‌توان گفت ارزیابی دقیقی از حریفان برای المپیک ندارید، تصریح کرد: خیر اینطور نیست، تیراندازی رشته‌ای است که ورزشکار براساس عملکردی که در تمرینات دارد در مسابقه به نمایش گذاشته می‌شود. چون در تیراندازی اعداد و ارقام هست براساس رکورد جهانی معیارسنجی کردیم و بچه‌ها را ارتقا دادیم. همین عملکرد را در المپیک به نمایش می‌گذاریم اما باید ببینیم رقیبان در چه سطحی از آمادگی هستند. ورزشکاران ما باید عملکرد خودشان را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان با ابراز رضایت از رکوردهای ۲ ملی‌پوش اعزامی، گفت: ما با اردوهای برون‌ مرزی که با حمایت فدراسیون برگزار کردیم تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده را اجرایی کردیم و با آمادگی خوب راهی المپیک خواهیم شد.

نصراصفهانی همچنین درباره تهیه فشنگ و مهمات، یادآور شد: مهمات، ساچمه و تجهیزات کافی در اردوی مجارستان تهیه کردیم و مشکلی نداریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=11538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.