• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

گل محمدی: وجود و تحمل مجریان رنگی برای ما سخت است/ در لیگ شانس اول قهرمانی هستیم

  • کد خبر : 11680
  • 25 تیر 1400 - 0:03
گل محمدی: وجود و تحمل مجریان رنگی برای ما سخت است/ در لیگ شانس اول قهرمانی هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لیگ برتر شانس اول قهرمانی هستیم و با توجه به سه بازی بعدی، تمام تمرکزمان را باید روی این بازی‌ها بگذاریم تا بتوانیم امتیازات کامل را بدست آوریم و قهرمان شویم.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، «یحیی گل‌محمدی» روز پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و استقلال در جام حذفی، اظهار داشت: خیلی دوست داشتم دوربینی از برخی برنامه‌های تلویزیون نبود تا راحت‌تر صحبت می‌کردیم. در هر صورت وجود و تحمل مجریان رنگی برای ما سخت است اما به هر حال اگر صحبت نکنم، خیلی‌ها تمرکز کردند تا کار را برای ما سخت کنند و به ما فشار بیاورند. 

وی افزود: از همه چیز خبر داریم و دوست داشتیم این نشست مدیریت می‌شد اما در هر صورت نیروهایی وجود دارند که این مشکلات را به وجود می‌آورند. در مجموع بازی متعادلی بود و تیم ما و تیم حریف محتاطانه بازی کردند و موقعیت زیادی روی دروازه‌ها به وجود نیامد و در آخر هم ضربات پنالتی برنده دیدار را مشخص کرد. در این ضربات هر تیمی که که تمرکز بیشتری داشته باشد و ضربات بهتری بزند، می‌تواند برنده دیدار باشد که فکر می‌کنم استقلالی‌ها این کار را به خوبی انجام دادند. 

گل‌محمدی اضافه کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. ما امسال مسیر خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و ۱۴ ماه است که در حال تمرین و مسابقه دادن هستیم و متاسفانه برنامه‌ریزی به شکلی است که تیم‌های اروپایی در حال استراحت هستند اما ما هنوز هم در حال مسابقه دادن هستیم و این برای بازیکنان واقعا سخت است. به خصوص تیم ما که مسابقات آسیایی را هم در پیش داشت. از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم به خاطر انگیزه‌اسیس که داشتند و توانستند تیم را به این مرحله برسانند.

وی ادامه داد: در لیگ نیز شانس اول قهرمانی هستیم و با توجه به سه بازی بعدی، تمام تمرکزمان را باید روی این بازی‌ها بگذاریم تا بتوانیم امتیازات کامل را بدست آوریم و قهرمان شویم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد داوری گفت: در مجموع داوری بسیار عالی دیدیم اما در دقیقه ۱۳ بازی یک صحنه وجود داشت که «ارسلان مطهری» باید اخراج می‌شد اما در مجموع داوری خوب بود.      

شهرآورد نود و ششم پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹ و ۵۰ امشب (پنجشنبه) و با پنج دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی آغاز شد و گلی در برنداشت اما استقلال با برتری چهار بر سه در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=11680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.