• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تمدید شد

  • کد خبر : 11940
  • 28 تیر 1400 - 22:00
مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تمدید شد
مدیرکل امورمالیاتی استان اصفهان گفت: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تا پایان روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایسنا، بهروز مهدلو با تقدیر از فعالان اقتصادی که نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی مطابق با میزان درآمد و هزینه واقعی خود اقدام کرده اند، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، موعدهای مقرر در مواد ۱۱۶، ۱۱۰، ۸۰، ۵۷ و ۱۲۶ قانون مالیات‏ های مستقیم که مهلت انقضای تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سررسید پرداخت مالیات آنها تا پایان تیرماه است، به مدت یک ماه تمدید می شود.

وی همچنین افزود: تمام مهلت های رسیدگی سال های قبل که انقضای آنها از پایان تیر تا پایان شهریور ماه است به مدت یک ماه تمدید می شود.

مدیرکل امورمالیاتی استان اصفهان برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی را منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی دانست و گفت: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هر نوع تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR ارسال و مالیات خود را پرداخت کنند.

وی همچنین با اشاره به تمهیدات به عمل آمده در راستای استفاده مودیان از تسهیلات ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی، تاکید کرد: مودیان مالیاتی باید جهت استفاده از تسهیلات ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی از طریق درگاه ملی مالیات اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=11940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.