• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

راستینه: نظرات خود را درباره مشکلات مردم با رییس جمهور منتخب در میان می‌گذاریم

  • کد خبر : 12366
  • 05 مرداد 1400 - 16:02
راستینه: نظرات خود را درباره مشکلات مردم با رییس جمهور منتخب در میان می‌گذاریم
نماینده مردم شهرکرد در مورد جلسه دیدار نمایندگان با رییس جمهور منتخب گفت: در این جلسه تلاش خواهیم کرد نظرات خود را درباره مشکلات مردم و مسائل اولویت دار جامعه با رییس جمهوری منتخب در میان بگذاریم.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، «احمد راستینه» درباره جلسه عصر امروز نمایندگان مجلس با رییس جمهور منتخب اظهار داشت: در این جلسه تلاش خواهیم کرد نظرات خود را درباره مشکلات و مسائل اولویت دار جامعه مانند معیشت و مسکن را مطرح کنیم.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از آغاز فعالیت‌های خود تلاش کرده با حفظ استقلال، نظرات خود را به دستگاه‌های اجرایی اعلام کند، گفت: این دیدار هم اندیشی و تعامل میان مجلس و رییس جمهور منتخب است و امیدواریم بستری برای ارتقا کارآمدی نظام و سیستم فراهم کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نمایندگان بر اساس وظیفه قانونی در چینش کابینه نقشی ندارند، گفت: نمایندگان در چینش کابینه رییس جمهور منتخب را تحت فشار قرار نمی‌دهند رییس جمهور باید با فراغ بال بهترین‌ها وشایسته ترین‌ها را برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

راستینه با بیان اینکه مجلس از اختیارات قانونی خود برای رای اعتماد به وزیران استفاده می کند، گفت: مجلس نظر کارشناسی خود را با بررسی دقیق کارنامه در رای اعتماد به وزیران دولت سیزدهم اعمال خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رییس جمهور منتخب تا ساعتی دیگر در ساختمان قدیم مجلس برگزار می شود و این دیدار در حالی انجام می شود که پیشتر ۲۲۰ نفر از نمایندگان  در نامه ای از سید ابراهیم رییسی درخواست کردند که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=12366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.