• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار باغبادران

تزریق روحیه امید و امیدآفرینی مهمترین نیاز امروز جامعه/اداره ثبت اسناد و املاک بخش باغبادران افتتاح و آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 12832
  • 16 مرداد 1400 - 12:05
تزریق روحیه امید و امیدآفرینی مهمترین نیاز امروز جامعه/اداره ثبت اسناد و املاک بخش باغبادران افتتاح و آغاز به کار کرد
شهردار باغبادران گفت: یکی از دغدغه های اصلی مردم در طول زندگی مدنی انسان بحث تعارض، تداخل و تعرض به مالکیت بوده و برهمین اساس دسترسی شهروندان بخش باغبهادران به خدمات ارزنده اداره ثبت که از زیر ساخت های توسعه به شمار می آید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حجت الله امینی باغبادرانی در حاشیه آیین بهره برداری از ساختمان اداره ثبت اسناد بخش باغبهادران و آغاز فعالیت این اداره، در گفتگو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: اداره ثبت اسناد و املاک به عنوان یکی از سازمان های تابعه قوه قضاییه، در زمره نهادهای مهم حاکمیتی قرار دارد و برهمین اساس وظایف و ماموریت های مهم و اساسی را در چارچوب نظام اداری کشور بر عهده این سازمان اثرگذار قرار داده اند.
وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی مردم در طول زندگی مدنی انسان بحث تعارض، تداخل و تعرض به مالکیت بوده و برهمین اساس دسترسی شهروندان بخش باغبهادران به خدمات ارزنده اداره ثبت که از زیر ساخت های توسعه به شمار می آید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
سرپرست شهرداری باغبادران تصریح کرد: بخش باغبهادران دارای گستردگی بسیاری است که با دو شهر باغبادران و چرمهین و بیش از سی روستا پنجاه درصد مساحت لنجان را در بردارد و نبود اداره ثبت اسناد در این بخش مشکلات زیادی را برای ساکنین این منطقه ایجاد کرده بود و مردم برای دریافت خدمات مورد نیاز باید با طی مسافتی طولانی، صرف وقت زیاد و هزینه‌های سنگین برای تردد به مرکز شهرستان مراجعه می کردند.
وی تزریق روحیه امید و امیدآفرینی را مهمترین نیاز امروز جامعه دانست ادامه داد: نبود ساختمان مناسب یکی از مهمترین عوامل استقرار نیافتن این اداره در بخش باغبهادران به شمار می آمد از این رو مدیریت شهری در کنار همت والا و ستودنی مدیران سابق و فعلی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تمام توان خود را برای تحقق این مهم به کار بستند تا این اداره بتواند خدمت رسانی خود را در ساختمانی در شان به مردم این منطقه انجام دهد.
امینی با بیان اینکه با آغاز فعالیت اداره ثبت اسناد در بخش باغبهادران امنیت روحی و روانی شهروندان نیز افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی جامعه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز در بیانیه گام دوم به آن اشاره داشتند امیدآفرینی در جامعه است و خوشبختانه امروز شاهد تحقق وعده افتتاح این اداره در بخش باغبهادران هستیم که ثمره آن قطعا افزایش نشاط اجتماعی و همچنین اعتماد آحاد مردم جامعه به مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
گفتنی است؛ صبح امروز با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان لنجان و بخش باغبادران ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک بخش باغبادران افتتاح و آغاز به کار کرد و خانم دکتر کریمی به عنوان رئیس این اداره معارفه گردید.

گفتگو از: اکرم حسین زاده بیستگانی

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=12832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.