• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نورانی: ۹۵ درصد واحدهای صنفی شهرستان لنجان تعطیلند

  • کد خبر : 12894
  • 25 مرداد 1400 - 14:33
نورانی: ۹۵ درصد واحدهای صنفی شهرستان لنجان تعطیلند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: بیش از 95 درصد از اصناف در روز نخست اعمال محدودیت های جدید با تعطیلی واحد صنفی خود دستورالعمل های ابلاغی را رعایت کرده اند و تنها مشاغل گروه یک با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان فعال هستند.

محمد جواد نورانی با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان اظهار کرد: متأسفانه طی روزهای اخیر شاهد خیز جدید ویروس کرونا با گونه دلتا در کشور هستیم که این مسئله سبب شکسته شدن دوباره رکورد موارد ابتلا به این بیماری در کشور شد.

وی افزود: افزایش نگران کننده آمار مرگ‌ومیر مبتلابان کرونا سبب شده ستاد ملی کرونا محدودیت‌های جدیدی برای رفت‌وآمدها و فعالیت ادارات و اصناف در روزهای پیش رو لحاظ کند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه استمرار امحدودیت‌ها برای اصناف سبب بروز خسارات بی‌شمار و همچنین خستگی و دل‌زدگی بازاریات شده است، تصریح کرد: اصناف شهرستان لنجان از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا علیرغم آسیب های متعدد اقتصادی و… که به آنها وارد شد همواره با ستاد کرونای شهرستان لنجان همراه بوده و در این مدت کارنامه ی درخشانی را از این قشر تاثیرگذار جامعه شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امروز نیز چنانچه آحاد مردم جامعه خصوصا بازاریان و اصناف سنگر مقابله با ویروس منحوس کرونا را ترک کنند، قطعا دچار آسیب های بسیاری شده و مدافعان سلامت به تنهایی قادر به محافظت از جان خیل عظیم آسیب دیدگان از مبتلایان این ویروس نخواهند بود.

نورانی اضافه کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان لنجان، اکیپ‌های گشت ویژه اتاق اصناف متشکل از واحد بازرسی، اجرائیات، کارمندان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان در قالب ۲۰ گروه اقدام به اجرای گشت‌ در شهرهای ۹گانه شهرستان کرده‌اند .

وی عنوان کرد: بر اساس بررسی های میدانی و آماری بازرسان و کارشناسان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان لنجان، خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد از اصناف در روز نخست اعمال محدودیت های جدید با تعطیلی واحد صنفی خود دستورالعمل های ابلاغی را رعایت کرده اند و تنها مشاغل گروه یک با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان فعال هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: در اولین روز اعمال محدودیت ها، بیش از دو هزار و۵۰۰ واحدصنفی در شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان مورد بازدید قرار گرفتند که بخش قابل توجهی از آنها تعطیل بودند.

وی با بیان اینکه در روزهای پیش رو استراتژی‌ سخت‌گیرانه‌تری در رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اعمال خواهد شد، تاکید کرد: در گشت های انجام شده به ۲۴۸ واحد صنفی در شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان که نسبت به رعایت پروتکل‌های مربوط به شاغلین واحدهای صنفی و دستورالعمل های ابلاغی بی توجه بودند اخطارهای شفاهی ارائه شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=12894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.