• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان عنوان کرد؛

همراهی ستودنی اصناف لنجان در اجرای محدودیت‌های کرونایی

  • کد خبر : 12896
  • 25 مرداد 1400 - 17:37
همراهی ستودنی اصناف لنجان در اجرای محدودیت‌های کرونایی
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت:اصناف شهرستان لنجان از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا علیرغم آسیب های متعدد اقتصادی و... که به آنها وارد شد همواره با ستاد کرونای شهرستان لنجان همراه بوده و در این مدت کارنامه ی درخشانی را از این قشر تاثیرگذار جامعه شاهد بودیم.

محمد جواد نورانی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با انتشار پستی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:
اصناف شهرستان لنجان از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا علیرغم آسیب های متعدد اقتصادی و… که به آنها وارد شد همواره با ستاد کرونای شهرستان لنجان همراه بوده و در این مدت کارنامه ی درخشانی را از این قشر تاثیرگذار جامعه شاهد بودیم و باردیگر با اعلام محدودیت های کرونایی و الزام تعطیلی واحدهای صنفی گروه ۲، ۳ و ۴ بار دیگر با همدلی و همکاری گسترده اصناف و بازاریان نیک‌اندیش این شهرستان شاهد مشارکت حداکثری آنان در اجرای طرح‌های جدید مقابله با کرونا در پیک پنجم برای حفظ سلامت عمومی هستیم که این نگرش قابل ستایش و قدردانی است.

حال که اصناف در انجام دستورالعمل های ستاد ملی کرونا کوتاهی نکرده و با تعامل و همکاری‌های ارزشمند خود، ضرر و زیان‌های تعطیلی واحد‌های صنفی را به جان خریده، به یاری هموطنان شان شتافته و با نظام سلامت کشور برای کنترل این بیماری همراهی دلسوزانه‌ای داشته‌اند انتظار می رود آحاد شهروندان شهرستان لنجان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی که همچنان بهترین و موثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کروناست به گونه ای عمل کنند که شاهد تشدید محدودیت ها و تعطیلی های پی در پی اصناف نباشیم چراکه مواجهه با ویروس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی آحاد مردم و همکاری همه نهادها، اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نیست.

اینجانب مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک کسبه خدمتگزار شهرستان لنجان ابراز داشته و از خداوند متعال سلامتی، موفقیت و سرافرازی را برایشان آرزومندم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=12896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.