• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

لزوم بررسی زوایای پیدا و پنهان پروژه انتقال پساب دیگر شهرستان‌ها به ذوب آهن اصفهان توسط کارشناسان خبره

  • کد خبر : 13104
  • 02 شهریور 1400 - 14:22
لزوم بررسی زوایای پیدا و پنهان پروژه انتقال پساب دیگر شهرستان‌ها به ذوب آهن اصفهان توسط کارشناسان خبره
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: چنانچه قصد داریم درخصوص انتقال پساب شهرستان های نجف آباد و فلاورجان به ذوب آهن تصمیم درستی برای احقاق حقوق شهر و شهروندان اتخاذ کنیم باید در رسیدن به این هدف از ظرفیت کارشناس و مشاوره خبره بهره ببریم.

به گزارش نبض وطن، محسن محمودی در نشست با فرماندار، نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و سرپرست شهرداری زرین شهر اظهار کرد: لازمه موفقیت شورا در رسیدن به اهداف و همچنین رضایتمندی شهروندان توجه به استفاده از خرد جمعی و وجود یک مجموعه قوی کارشناسی با تجربه و متعهد است تا بتواند مباحث مختلف شهری را براساس نظرهای کارشناسی مدیریت کند.
وی با بیان اینکه جنس چالش‌ها در حوزه مدیریت شهری در حال تغییر است، افزود: قطعا صرف تشکیل جلسات متعدد هیچ نتیجه ای به دست نخواهد آمد از این رو جلسات باید محدود و مقدمه ای برای اجرا باشد و مطمئنا برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات پیش روی زرین شهر نیازمند استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی خارج از مجموعه مدیریت شهری است.
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه آنچه چالش‌های محیط‌زیستی زرین شهر را در سال های گذشته لاینحل کرده نداشتن راهبردهای مناسب در این حوزه است، تصریح کرد: مدیریت مباحث مختلف یک هنر است، هنری که در نتیجه برخورداری و استفاده درست، از دانش و تجربه به دست میآید، و باید توجه داشت زرین شهر به دلیل فعالیت صنایع بزرگ دارای مجموعه‌ای از چالش‌های زیست محیطی پیدا و پنهان است که حل انها نیازمند برنامه‌های اجرایی مدون و جدید است.
وی با بیان اینکه امروز نیازمند داشتن درک صحیح از چالش‌های زیست محیطی پیش روی انتقال پساب دیگر شهرستان ها به ذوب آهن اصفهان در تفکر همه مسئولان شهرستان لنجان هستیم، اضافه کرد:چنانچه قصد داریم درخصوص انتقال پساب شهرستان های نجف آباد و فلاورجان به ذوب آهن تصمیم درستی برای احقاق حقوق شهر و شهروندان اتخاذ کنیم باید در رسیدن به این هدف از ظرفیت کارشناس و مشاوره خبره بهره ببریم.
محمودی عنوان کرد: در گام نخست باید با تشکیل و استفاده از تیم کارشناسی کلیه زوایای پیدا و پنهان انتقال پساب فاضلاب شهرستان های نجف آباد و فلاورجان به صورت کارشناسی و علمی مورد بررسی قرار گیرد تا در مرحله بعد با شناخت کافی معایب و محاسن این پروژه به دنبال احقاق حقوق خطه طلایی ایران و شهروندان آن باشیم.
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس پیشنهاد می شود با تشکیل کمیته ای متشکل از نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، امام جمعه زرین شهر، اعضاء شورای اسلامی زرین شهر، شهرداری و دیگر دستگاه های ذی ربط و همچنین کارشناسان این حوزه مباحث را به صورت کارشناسی و جهادی دنبال کنیم تا با سرعت هرچه بیشتر علاوه بر بررسی زوایای مختلف اجرای این پروژه نتایج مطلوب به دست آید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=13104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.