• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آریان فر: تعامل و همکاری با آموزش و پرورش لازمه توسعه پایدار فولادشهر است

  • کد خبر : 13512
  • 07 شهریور 1400 - 10:01
آریان فر: تعامل و همکاری با آموزش و پرورش لازمه توسعه پایدار فولادشهر است
سرپرست آموزش و پرورش فولادشهر گفت: از اهدافی که در آموزش و پرورش بخش فولادشهر به دنبال اجرایی شدن آن هستیم ، تامل حداکثری با دستگاه های مختلف در شهرستان لنجان است تا بتوانین از چالش کمبود فضای اموزشی در فولادشهر عبور کنیم.

حامد آریان فر در گفتگو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: از اهدافی که در آموزش و پرورش بخش فولادشهر به دنبال اجرایی شدن آن هستیم ، تامل حداکثری با دستگاه های مختلف در شهرستان لنجان است تا بتوانین از چالش کمبود فضای اموزشی در فولادشهر عبور کنیم.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضع در مسیر افزایش همکاری ها با شرکت عمران فولادشهر گام برداشتیم و با براساس هماهنگی های صورت گرفته احداث ۱۵ باب مدرسه در دستور کار این مجموعه قرار گرفت که در سال تحصیلی جدید ۲ باب مدرسه در شهر جدید فولادشهر به بهره برداری خواهد رسید.
سرپرست اداره آموزش و پروش فولادشهر تصریح کرد: مدرسه سردار شهید سلیمانی با ۹ کلاس در منطقه C3 در دو نوبت فعالیت خواهد داشت که ۵۲۰ دانش در این مدرسه مشغول به تحصیل خواهد شد همچنین مدرسه آرمان نیز با توجه به فضای آموزشی آن به هنرستان پسرانه مبدل خواهد شد و بالغ بر ۱۵۰ دانش آموز را ساماندهی خواهد کرد.
وی ادامه داد: مدیریت شهری فولادشهر، ادارات برق، آب و مخابرات بخش فولادشهر نیز تعاملات بسیار خوبی را جهت تامین زیرساخت های مدارس با آموزش و پرورش داشته اند و امیدواریم این تعاملات در مسیر پیشبرد اهداف تعلیم تربیت بیش از پیش تقویت شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=13512
  • نویسنده : زهرا جعفری

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.