• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

شهردار زرین شهر با ۷ رای انتخاب شد

  • کد خبر : 13905
  • 15 شهریور 1400 - 8:16
شهردار زرین شهر با ۷ رای انتخاب شد
منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی زرین شهر،از میان گزینه های تصدی شهرداری این شهر، حسین اسماعیل احمدی را به عنوان شهردار زرین شهر انتخاب کردند.

به گزارش نبض وطن، علی سلیمیان در جمع خبرنگاران انتخاب شهردار را یکی مهم‌ترین وظیفه شوراهای اسلامی شهر دانست و اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات و با مشخص شدن منتخبان مردم در ششمین دوره شورای اسلامی زرین شهر و پیش از آغاز فعالیت رسمی این دوره شورا، منتخبان مردم زرین شهر در پارلمان شهری با برگزاری جلسات غیر رسمی فعالیت خود را برای انتخاب شهردار زرین شهر آغاز کردند.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر افزود: با توجه به اهمیت نقش شهردار و نگاه به این مهم که انتخاب فردی مناسب به عنوان شهردار، با وجود تمامی محدودیت‌ها می‌تواند شرایط را برای کاهش معضلات یک شهر فراهم کند، روند بررسی و انتخاب شهردار بعد از تحلیف و آغاز به کار رسمی شورای اسلامی زرین شهر نیز ادامه یافت.

وی تصریح کرد: مرحله بررسی نامزدهای تصدی سمت شهردار زرین شهر با دعوت از ۲۱ گزینه‌ی بومی و غیر بومی آغاز و برای مصاحبه به صحن شورا دعوت شدند تا پس از دریافت برنامه‌های آنان منتخبان مردم زرین شهر بتوانند گزینه نهایی شهرداری را انتخاب و معرفی کنند.

وی با اشاره به معیارهای اعضا شورای اسلامی زرین شهر در انتخاب شهردار این شهر، اضافه کرد: شهرداری یک نهاد اجرایی است، از این رو شخصی که برای این سمت انتخاب می‌شود، باید فردی انقلابی، مردمی، جهادی، متعهد، دارای تخصص و سابقه‌ی مدیریتی باشد از طرفی این فرد باید بتواند با بر قرای ارتباطات و تعاملات استانی و کشوری مشکلات پیش روی شهر را یکی پس از دیگری مرتفع سازد.

سلیمیان عنوان کرد: شهردار باید یک مدیر شایسته بوده و در زمینه اجرایی عملکرد قوی داشته باشد همچنین مباحثی چون شفافیت در عملکرد، ارتباط با نخبگان، معتمدین و مساجد را سرلوحه امور خود قرار داده و با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و مدرک تحصیلی مرتبط به سمت در مسیر توسعه و آبادانی خطه طلایی ایران گام بردارد.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: پس از بررسی برنامه‌های منتخبان شهرداری و بر اساس معیارهای مطرح شده حسین اسماعیل احمدی با کسب رأی اعتماد از اعضا شورای اسلامی زرین شهر به عنوان شهردار انتخاب شد.

وی یادآور شد: اسماعیل احمدی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری بوده و ۲۴ سال سابقه شغلی مرتبط با مدیریت شهری را در کارنامه خود دارد.

سلیمیان گفت: از دیگر سوابق وی می‌توان به شهردار منطقه سه خمینی شهر به مدت چهار سال، شهردار طالخونچه به مدت ۱۰ سال، شهردار کرکوند به مدت دو سال و قائم مقام و معاون اداری مالی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=13905
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.