• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

امکان حضور دانشجویان در دانشگاه از نیمه دوم پاییز

  • کد خبر : 14499
  • 24 شهریور 1400 - 10:47
امکان حضور دانشجویان در دانشگاه از نیمه دوم پاییز
رییس دانشگاه تربیت مدرس اظهار امیدواری کرد: از نیمه دوم ترم پاییز، شرایط برای حضور دانشجویان در دانشگاه و برگزاری کلاس‌های حضوری فراهم شود

به گزارش نبض وطن به نقل از ایسنا، دکتر محمد تقی احمدی در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس، ضمن بیان برخی از اخبار مهم دانشگاه طی دو هفته اخیر، به نشست روسای ۱۳ دانشگاه بزرگ کشور با حضور وزیر علوم اشاره کرد و گفت: در این نشست برنامه‌های مختلف دانشگاه‌های بزرگ و مسائل مالی دانشگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقات خوبی حاصل شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با کمیسیون‌های آموزش عالی، تحقیقات و برنامه و بودجه مجلس خبر داد که مسائل مربوط به دانشگاه‌ها در آن مورد بررسی قرار گرفت.

رییس دانشگاه تربیت مدرس در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های آغاز سال تحصیلی با توجه به شرایط دانشگاه‌ها متفاوت خواهد بود. دانشجویان پژوهشی با رده‌بندی خاص و کسب مجوز از سوی معاونت پژوهشی و فناوری امکان حضور آنها در دانشگاه فراهم می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، دکتر احمدی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، دروس عملی نیز در قالب کلاس‌های فشرده و با اعمال نوبت بندی به ویژه برای دانشجویان سال بالایی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. کلاس‌های آموزشی نیز به صورت مجازی ادامه خواهد یافت و امیدواریم در نیمه دوم ترم پاییز شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه فراهم شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=14499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.