• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

توزیع هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان لنجان

  • کد خبر : 14550
  • 25 شهریور 1400 - 5:54
توزیع هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان لنجان
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان لنجان گفت: بیش از 200 سبد کالا و هزار و 200 پرس غذای گرم نیز در این روز در بین خانواده‌های کم‌درآمد و بی‌بضاعت زندانیان توزیع شد.

علی اکبر محمودی در گفتگو با خبرنگار نبض وطن، صیانت از شأن خانواده‌های زندانیان نیازمند را یکی از برنامه های انجمن حمایت زندانیان لنجان دانست و اظهار کرد: با حبس سرپرست خانواده به دلایل مختلف خانواده فرد زندانی به طور بالقوه با آسیب‌های اقتصادی مواجه خواهد شد که این آسیب می‌تواند سرمنشأ خسران‌های اجتماعی و فرهنگی باشد.
وی افزود: با توجه به اهمیت جلوگیری از آسیب هایی که خانواده زندانیان نیازمند با آن مواجه هستند انجمن حمایت از زندانیان بدون هیچ تفکیک و مرزبندی برای حمایت مادی و معنوی از زندانی و خانواده‌اش وارد میدان عمل شده تا ضمن بسط کرامت انسانی در جامعه، از بروز آسیب‌ها و جرائم بعدی نیز جلوگیری شود.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان لنجان تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان با شناسایی خانواده های نیازمند که سرپرست انها در حبس به سر می برند در تلاش است با پشتیبانی معیشتی از خانواده زندانیان، رصدی واقعی‌تر بر زندگی آنان ضمن ممانعت از فرو رفتن این خانواده ها در مشکلات معیشتی و اقتصادی از سوق یافتن برخی انان به محیط‌های بزهکاری جلوگیری کند.
وی ادامه داد: انجمن حمایت زندانیان لنجان در ادامه‌ی توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانیان این شهرستان همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) بیش از ۲۰۰ سبد کالا شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی، رب‌ گوجه‌فرنگی، حبوبات و… کرد.
محمودی عنوان کرد: هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم نیز در این روز در بین خانواده‌های کم‌درآمد و بی‌بضاعت زندانیان توزیع شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=14550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.