• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

مشارکت داوطلبان هلال احمر در ۳۰ مرکز واکسیناسیون خوزستان

  • کد خبر : 14726
  • 27 شهریور 1400 - 11:25
مشارکت داوطلبان هلال احمر در ۳۰ مرکز واکسیناسیون خوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از مشارکت اعضای داوطلب و جوان این جمعیت در واکسیناسیون عمومی در قالب اجرای طرح ایران‌یاران جوان خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایسنا،دکتر علی خدادادی با تشریح فعالیت‌های اعضای این جمعیت در طرح ملی ایران‌یاران جوان و مشارکت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان در واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: اعضای این جمعیت در ۳۰ مرکز واکسیناسیون در استان خوزستان مشغول ارائه خدمات داوطلبانه هستند تا در روند واکسیناسیون تسریع ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی، حدود ۲۰۰ عضو داوطلب جمعیت هلال احمر در مراکز واکسیناسیون شهرهای اهواز، آبادان، اندیمشک، اندیکا، امیدیه، آغاجاری، ایذه، دشت آزادگان، شوش، رامهرمز، ماهشهر، مسجدسلیمان، شادگان، گتوند، خرمشهر، دزفول، هندیجان، هفتکل و هویزه در تلاش هستند تا جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع‌دوستی رقم زنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه از این تعداد مراکز، سه مرکز تجمعی در شهرهای اهواز، آبادان و رامهرمز دایر هستند که تا ساعت ۲ بامداد پذیرای مردم خواهند بود، ادامه داد: تاکنون بیش از ۶۰ هزار دوز واکسن در این مراکز تزریق شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح در جمعیت هلال احمر ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشردوستی، مشارکت جامعه جوانان هلال احمر در امر واکسیناسیون عمومی، پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مرگ و میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره کرونا است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=14726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.