به گزارش نبض وطن، مصطفی نباتینژاد روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: تشکیل اتاق فکر رسانهای در کنار میز گردشگری، فرصتی برای هماندیشی و همافزایی خبرنگاران و فعالان رسانهای در جهت توسعه گردشگری استان است.
وی افزود: رسانهها میتوانند با تولید محتوای دقیق، روایتسازی صحیح و معرفی ظرفیتهای کمتر شناختهشده، نقش مؤثری در ارتقای جایگاه گردشگری اصفهان و تبدیل آن به موتور محرک توسعه استان داشته باشند.
نباتینژاد گفت: در میز گردشگری چهار کارگروه پیشران شامل بازاریابی و برند، سرمایهگذاری و زیرساخت، رویدادها و خدمات فعال شده و در کنار آن کارگروههای پشتیبان همچون پژوهش، پایش و رسانه نیز تعریف شدهاند تا فرآیند تصمیمسازی و اجرا شتاب گیرد.
وی با تاکید بر نقش رسانهها در بازاریابی هوشمند، اظهار داشت: هدف از تشکیل این اتاق فکر، تعامل فعالان رسانهای با کارگروههای میز گردشگری برای انعکاس نقدها و پیشنهادها، شفافسازی مسیر سیاستگذاری و نیز معرفی فرصتها و ظرفیتهای گردشگری استان است.
مسئول میز گردشگری اصفهان گفت: ایجاد سازمان مدیریت مقصد نیز از برنامههای مهم میز گردشگری به شمار میرود که با تحقق آن، امکان تعریف تقویم منظم رویدادها و بازاریابی هوشمند گردشگری استان فراهم خواهد شد.
در پایان این نشست، خبرنگاران نیز پیشنهادات و دیدگاههای خود را در حوزه گردشگری مطرح و بر لزوم طرح ایدهها برای بهبود، برجستهسازی اخبار گردشگری و ارتقای سطح معرفی ظرفیتهای استان تاکید کردند.


