• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

وزیر ورزش: دغدغه‌ای در واگذاری سرخابی‌ها نداریم

  • کد خبر : 14933
  • 28 شهریور 1400 - 9:03
وزیر ورزش: دغدغه‌ای در واگذاری سرخابی‌ها نداریم
وزیر ورزش با اشاره به این که هیچ دغدغه خاصی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس نداریم، اعلام کرد: شرایط فراهم است و مکاتباتی با رئیس جمهور صورت گرفته تا بررسی‌های نهایی در معاونت حقوقی صورت گیرد. قصد ما واگذاری است.

به گزارش نبض وطن به نقل از تسنیم، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: برنامه ما حرکت به سوی واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس است. بخش حقوقی وزارتخانه، خصوصی سازی و سایر بخش‌ها کنترل‌هایی را صورت داده و ما نیز هیچ دغدغه خاصی برای واگذاری نداریم.

شرایط فراهم است و مکاتباتی را با رئیس جمهور صورت گرفته تا بررسی‌های نهایی در معاونت حقوقی صورت گیرد. قصد ما واگذاری است.

عده‌ای مایل هستند ما با تغییراتی سریع رو به رو باشیم و ما نیز درخواست کردیم دوستان اعتماد کنند؛ چنانچه در زمان مناسب اقدامات صورت می‌گیرد. اگر قرار است تغییر در هیئت مدیره یا مدیریت باشگاه‌ها اتفاق افتد، با مطالعه پیش خواهیم رفت.

شایان ذکر است پیش‌تر نیز وزیر ورزش و جوانان در نخستین اظهار نظر خود در زمینه واگذاری سرخابی‌ها گفته بود: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تا دو ماه آینده آغاز می‌شود. مقدمات واگذاری سرخابی‌ها در دوره مدیریت قبلی وزارت ورزش و جوانان طی شده است و در حال حاضر این دو باشگاه آماده واگذاری هستند.

به شما قول می‌دهم فقط یک هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور اقتصادی و دارایی است که باید انجام شود و بیشتر زحمت‌ها کشیده شده، و با هماهنگی می‌تواند در زمان بسیار کوتاه این اتفاق رخ دهد. کار سختی در پیش نیست؛ طی یک تا دو ماه آینده این اتفاق رخ می‌دهد و به تدریج پیش می‌رود و بخشی از سهام را می‌توان به مردم واگذار کرد. پاس گل را به ما داده‌اند و ما فقط باید گل بزنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=14933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.