• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

آموزش مجازی به دانشجویان رشته‌های فنی بی معناست

  • کد خبر : 14939
  • 28 شهریور 1400 - 9:37
آموزش مجازی به دانشجویان رشته‌های فنی بی معناست
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: تعداد زیادی از کلاس‌ها با ازدحام دانشجویان مواجه نیستند و پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت می‌شود ضمن اینکه ارائه خدمات آموزش مجازی به دانشجویان رشته‌های فنی معنا ندارد.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در دولت آیت‌الله رئیسی حجم بالایی واکسن به کشور وارد شده است و مرگ و میرهای ناشی از کرونا کاهش یافته است، تصریح کرد: باید ضررهای آموزش غیر حضوری در سال‌های گذشته را سریعاً‌ در سال جاری جبران کنیم و غفلت در این باره پذیرفتنی نیست.

وی تأکید کرد‌: در مدارسی که فضای فیزیکی بزرگی ندارند می‌توانیم از روش آموزش مجازی و یا روش ترکیبی یعنی آموزش حضوری و مجازی بهره بگیریم که امیدوارم با توسعه واکسیناسیون دانش‌آموزان کلیه آموزش‌ها در مدارس به صورت حضوری باشد چرا که آسیب‌های زیادی از آموزش‌ غیر حضوری داشته‌ایم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:‌بسیاری از دانش‌آموزان مشکلات آموزشی و روحی زیادی در اثر عدم حضور آموزش‌های مستقیم در مدارس دیده‌اند و باید سریعاً آسیب‌های آموزش غیر حضوری را برطرف کنیم.

وی افزود: تعداد زیادی از کلاس‌ها با ازدحام دانشجویان مواجه نیستند و عملاً پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت می‌شود و آنها می‌توانند آموزش حضوری را به خوبی پیگیری کنند ضمن اینکه مربیان و معلمان هم امکان کنترل و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را  دارند.

فلاحی تصریح کرد: باید کلاس‌های درسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دلیل برگزاری آزمون جامع و ارائه پایان‌نامه به صورت حضوری برگزار می‌شوند و حتی دانشجویان این مقاطع می‌توانند از خدمات خوابگاهی نیز بهره‌مند شوند همچنین ارائه خدمات آموزش مجازی به دانشجویان رشته‌های فنی معنایی ندارد، چرا که آنها باید حتما در محیط کارگاهی و آزمایشگاهی حضور پیدا کنند، ضمن اینکه این فضاها گسترده بوده و در آن ازدحامی نخواهد شد.  

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=14939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.