• امروز : جمعه - ۲۸ آذر - ۱۴۰۴

«سازمان مدیریت مقصد» برای بازاریابی هوشمند در میز گردشگری اصفهان تأسیس شد

  • کد خبر : 149636
  • 12 مهر 1404 - 11:20
«سازمان مدیریت مقصد» برای بازاریابی هوشمند در میز گردشگری اصفهان تأسیس شد
مسوول میز گردشگری استان اصفهان از تأسیس «سازمان مدیریت مقصد» در میز گردشگری استان برای بازاریابی هوشمند خبر داد.

به گزارش نبض وطن، مصطفی نباتی‌نژاد اظهار کرد: یکی از پروژه‌های در دست اجرا، تأسیس «سازمان مدیریت مقصد» به عنوان یک کنسرسیوم مشترک بین نهادهای ذی‌نفع حوزه گردشگری است.

وی افزود: مأموریت اصلی این سازمان، انجام بازاریابی هوشمند در مقاصد هدف گردشگری، انتقال روایت صحیح گردشگری اصفهان، رفع نیازهای گردشگران از مبدأ و طراحی بسته‌های جذاب گردشگری است.

مسوول میز گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های دولتی، عمومی و خصوصی مرتبط، عضو میز گردشگری استان هستند و هماهنگی بین آن‌ها از طریق این میز پیگیری می‌شود، تصریح کرد: نقش نهادهای شهری در این ساختار، تسهیل گری و نقش بخش خصوصی مطالبه گر است.

نباتی‌نژاد گفت: این حرکت جمعی با هدف جهش گردشگری اصفهان و تحول اقتصادی استان از ۱۴۰۴ آغاز شده و مراحل اجرایی خود را طی می‌کند.

وی بیان کرد: در راستای تغییر گفتمان اقتصادی اصفهان از تمرکز بر مسائل به سوی شناسایی و بهره‌گیری از فرصت‌ها، «میز گردشگری استان» به عنوان محوری جدید برای هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط و بخش خصوصی فعال شده است.

تأسیس «سازمان مدیریت مقصد» برای بازاریابی هوشمند در میز گردشگری اصفهان

مسوول میز گردشگری استان اصفهان اضافه کرد: بر اساس این گزارش، گردشگری تنها در حیطه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تعریف نشده و همه دستگاه‌های استانی به عنوان متولیان این عرصه شناخته می‌شوند.

وی در مورد تفاوت میز گردشگری استان با میز گردشگری بخش خصوصی و شهری؛ تصریح کرد: از اهداف کلیدی این میز، «حساب کشی» و پیگیری اقدامات برای دستیابی به افق تعریف شده گردشگری اصفهان عنوان شده است که از جمله دستاوردهای اولیه این تشکل، مصوب شدن «سند جامع گردشگری استان» پس از ۴ سال بلاتکلیفی است.

نباتی‌نژاد با تاکید به چشم‌انداز گذار از اقتصاد منبع محور به اقتصاد گردشگری محور افزود: افق استراتژیک میز گردشگری، تغییر شاخص‌های توسعه استان و حرکت از اقتصاد مبتنی بر منابع به سمت اقتصاد گردشگری محور و دانش‌بنیان است.

وی اضافه کرد: برای تحقق این هدف، چهار کارگروه تخصصی «رویداد»، «خدمات، زیرساخت و سرمایه‌گذاری»، «بازاریابی» و «برند» تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=149636

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.