• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

در هفته دفاع مقدس ۱۹۰ عنوان برنامه در لنجان اجرا می‌شود

  • کد خبر : 15100
  • 31 شهریور 1400 - 23:03
در هفته دفاع مقدس ۱۹۰ عنوان برنامه در لنجان اجرا می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: سالروز دفاع مقدس در شهرستان لنجان با بیش از 190 عنوان برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.


به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، پرداختن به فرهنگ غنی دفاع مقدس را جزء ضروریات امروز جامعه دانست و اظهار کرد: تکیه بر فرهنگ غنی دفاع مقدس گره گشای بسیاری از مشکلات و چالش های پیش روی کشور خواهد بود چراکه در دوران دفاع مقدس روحیه ایثارگری،استقامت و ایستادگی رزمندگان و آحاد ملت ایران سبب شد دشمن تادندان مسلح در جنگی نابرابر به پیروزی دست پیدا نکند.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس مردم پشتیبان رزمندگان اسلام بودند و امروز نیز در جبهه جنگ اقتصادی نیاز اصلی کشور حفظ روحیه ایستادگی و مقاومت، اعتماد به مهندسان و دانشمندان داخلی و حرکت در مسیر خوداتکایی است و مردم نیز باید همچون دوران دفاع مقدس در این مسیر گوش به فرمان ولایت فقیه باشند تا از این گردنه سخت نیز به سلامت عبور کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تصریح کرد: دوران دفاع مقدی بخشی از تاریخ و هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و تجربیات بسیار ارزشمندی را برای کشور به همراه داشت به گونه ای که در گام نخست انقلاب از این تجربیات به خوبی بهره مند شدیم.
وی ادامه داد: درس آموزی از دوران هشت سال دفاع مقدس می تواند جبران کارهای انجام نشده را داشته باشد و از سوی دیگر شاهد تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را در گام دوم شاهد باشیم از این رو گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تقویت روحیه ایستادگی ، بازتولید و بازتعریف آن برای نسل جدید بوده که امری لازم و ضروری به شمار می آید.
محمدی اضافه کرد: مردم شهرستان لنجان با تقدیم بیش از ۷۵۰ شهید، دو هزار و ۲۷۳ جانباز و ۱۲۲ آزاده سرافراز نقش پر رنگی را در طول هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند و این مسئله باید برای نسل جدید تبیین شود.
وی عنوان کرد: ویژه برنامه های دفاع مقدس امسال نیز همچون سال های گذشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های متنوعی در شهرستان لنجان به مرحله اجرا رسید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: در هفته دفاع مقدس ۱۹۰ عنوان برنامه توسط رده های بسیج شهرستان لنجان اجرایی شده است که از جمله برنامه های شاخص این برنامه ها یادواره شهید شاخص سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و بزرگداشت شهدای لایبید، آیین تجلیل از پیشکستوان جهاد و شهادت، صبحگاه مشترک حوزه مقاومت شهید تندگویان ذوب آهن، برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محوطه پاساژگلریز و عطرافشانی قبور شهدا در تمامی گلزارهای شهدای شهرستان به شمار می آیند.
وی خاطرنشان کرد: طبق ثنوات گذشته برنامه شب های شیدایی از ۷ مهرماه به مدت ۷ شب در پارک کوهستان سردار شهید حسین قجه ای برگزار می شود چراکه این ویژه برنامه، برنامه ای بسیار موثر بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=15100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.