• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

افزایش نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکا

  • کد خبر : 15544
  • 09 مهر 1400 - 20:41
افزایش نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکا
یافته‌های گزارشی جدید که وزارت دفاع آمریکا منتشر کرده از افزایش نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکایی حکایت دارد.

به گزارش نبض وطن به نقل از تسنیم، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گزارش سالانه درباره خودکشی در ارتش این کشور اعلام کرد که ۵۸۰ سرباز طی سال ۲۰۲۰ خودکشی کرده و در ۵ سال گذشته این عمل در میان سربازان ۴۱.۴ درصد افزایش یافته است.

در این گزارش، میزان خودکشی در میان سربازان عادی طی سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل ۹.۱ درصد و بین سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در حدود ۱۵.۳ درصد افزایش نشان می‌دهد. گزارش مذکور تصریح کرده است که میزان خودکشی در میان نیروهای ذخیره طی سال ۲۰۲۰ حدود ۱۹.۲ درصد و در میان گارد ملی نیز۳۱.۷ درصد بیشتر شده است.

طی سال گذشته در مجموع ۵۸۰ سرباز از نیروهای فعال، ذخیره و گارد ملی دست به خودکشی زده‌اند که به ۲۸ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر رسیده است. «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا در مورد این گزارش اعلام کرد: نتایج نگران کننده است. آمار خودکشی در میان سربازان ما و خانواده های آنها هنوز بسیار بالاست.

وزارت دفاع آمریکا پیش از این در توضیح درباره دلایل بالا بودن نرخ خودکشی به تأثیر عوامل استرس‌زا مانند غیرقابل پیش‌بینی بودن شرایط زندگی در ارتش اشاره کرده است. یک مقام وزارت دفاع آمریکا چند ماه پیش علاوه بر این، درخواست‌های فزاینده فرماندهان ارتش برای جذب نیروی بیشتر که عمدتاً به دلیل افزایش نفوذ چین است را یکی دیگر از عوامل افزایش نرخ خودکشی عنوان کرده است.

گفته می شود نیروهای مستقر در آلاسکا با شرایط سخت جوی، انزوای جغرافیایی و اجتماعی و همچنین آموزش و گسیل مکرر روبرو می شوند. سربازان به همراه سایر افراد غیرنظامی این ایالت، با هزینه های بالای زندگی ، سو مصرف الکل و اختلال خواب نیز روبرو هستند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=15544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.