• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

صالحی: اعلام بار محصولات فولاد سبا و ذوب آهن؛ وعده‌ای که تمدید می‌‎شود

  • کد خبر : 15562
  • 10 مهر 1400 - 22:02
صالحی: اعلام بار محصولات فولاد سبا و ذوب آهن؛ وعده‌ای که تمدید می‌‎شود
فرماندار شهرستان لنجان گفت: با وجود اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری زرین شهر و بخش خصوصی، متأسفانه پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر با ظرفیت پیش بینی شده فعالیت خود را آغاز نکرده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، خدامراد صالحی در آئین تکریم و معارفه شهردار زرین شهر اظهار کرد: شهردار زرین شهر در طول ۴ سال فعالیت خود در دوره پنجم علیرغم همه محدودیت‌ها، مشکلات و چالش‌هایی که با آن مواجه بود خوش درخشیده و با همراهی اعضا شورای شهر و تلاش‌های صورت گرفته از سوی پرسنل خدوم شهرداری خدمات ارزنده‌ای به شهر و شهروندان ارائه شد.

وی افزود: خطه طلایی ایران همچون دیگر شهرهای ایران با چالش‌ها و مشکلات متعددی مواجه است و چنانچه قصد داریم از این موانع به خوبی عبور کنیم باید با وحدت و همدلی در عرصه سیاست‌گذاری، تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت حرکت شود تا علاوه بر تحقق توسعه یافتگی زرین شهر شاهد نیل به آینده مطلوب این شهر خوش نام باشیم.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: بهره برداری از پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر به عنوان پروژه‌ای استراتژیک به عنوان یک مطالبه از سوی شهروندان و مسئولان مطرح بود و با آغاز فعالیت مدیریت شهری در دوره پنجم با جسارت شهردار این پروژه از بن بست خارج شد.

وی با اشاره به اعلام بار مجازی در شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر، عنوان کرد: علیرغم اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری زرین شهر و بخش خصوصی، متأسفانه پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر با ظرفیت پیش بینی شده فعالیت خود را آغاز نکرده است.

صالحی خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان باید به انتقال شرکت‌های باربری که در شهرک حمل و نقل کالا زرین شهر زمین خریداری کرده‌اند سرعت بخشیده تا شاهد توسعه این مجموعه و همچنین اعلام بار فولاد سبا و محصولات فولادی ذوب آهن در این مجموعه باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=15562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.