• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

خدمات مشاوره و روانشناسی رایگان در خانه‌های سلامت

  • کد خبر : 15658
  • 11 مهر 1400 - 12:23
خدمات مشاوره و روانشناسی رایگان در خانه‌های سلامت
عضو شورای شهر تهران از برنامه‌ریزی مدیریت شهری جهت کاهش مشکلات روانشناختی و ارائه خدمات مشاوره رایگان در خانه‌های سلامت به شهروندان خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیته سلامت شورای شهر، درباره برنامه‌های شورای شهر جهت رفع مشکلات روانشناختی تهرانی‌ها گفت:  موضوع سلامت روان یکی از مباحث حائز اهمیت در کمیته سلامت شورای شهر تهران خواهد بودو به زودی این موضوع را به صورت جامع مدنظر قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه شرایط کرونا به مشکلات روانشناختی جامعه دامن زده است گفت: با همکاری دستگاه‌های مانند وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی تلاش خواهیم کرد که اقداماتی را جهت کاهش مشکلات روانشناختی جامعه انجام دهیم.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌ارائه خدمات مشاوره رایگان در خانه‌های سلامت یکی از موضوعاتی است که در کمیته سلامت شورای شهر به آن خواهیم پرداخت تا از این طریق بتوانیم به شهروندان کمک کنیم چرا که هزینه‌های روانشناختی در جامعه بالا است و این موضوع سبب مراجعه نکردن بسیاری از شهروندان جهت رفع مشکلات روانشناختی‌شان است.

نجفی در مورد برنامه های جدید این کمیته گفت: به غیر از این موضوع مباحث گردشگری سلامت و سیاست‌گذاری برای افزایش جمعیت و فرزندآوری نیز از مباحثی است که در کمیته سلامت به آن پرداخته می‌شود و راهکارهایی با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه در این زمینه‌ها خواهیم داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=15658

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.