• امروز : پنج شنبه - ۲۷ آذر - ۱۴۰۴
استاندار اصفهان در جمع رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی؛

موضوع رفاهی و حمایت‌های معیشتی رانندگان اتوبوسرانی در اولویت قرار گیرد

  • کد خبر : 159836
  • 27 آذر 1404 - 11:27
موضوع رفاهی و حمایت‌های معیشتی رانندگان اتوبوسرانی در اولویت قرار گیرد
استاندار اصفهان ضمن تجلیل از خدمت‌گزاران شهر و تأکید بر کرامت، امید و همدلی در حمل‌ونقل عمومی گفت:موضوعات رفاهی و حمایت‌های معیشتی رانندگان اتوبوسرانی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش نبض وطن، مهدی جمالی‌نژاد، سحرگاه امروز(پنجشنبه) با حضور در توقفگاه شهید طباطبایی، در جمع صدها نفر از رانندگان پرتلاش شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با آنان، هفته و روز حمل‌ونقل را تبریک گفت.

وی با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی رانندگان در خدمت‌رسانی به شهروندان، آنان را «حلقه‌ای حیاتی و فعال در چرخه زندگی روزمره مردم، به‌ویژه در روزهای دشوار» توصیف کرد.

استاندار اصفهان در این دیدار صمیمانه، رانندگان اتوبوس را «چهره عمومی و نماد کرامت و اخلاق شهر» دانست و خطاب به آنان گفت:هر لبخند شما، هر برخورد محترمانه، می‌تواند بار بزرگی از دوش مردم بردارد و امید را در دل جامعه تزریق کند.

وی رانندگان را پل ارتباطی میان مردم و مسئولان خواند و با تأکید بر نقش آنان در شنیدن دغدغه‌های شهروندان، افزود:شما چشم و گوش بیدار جامعه‌اید؛ صدای مردم را می‌شنوید و به ما منتقل می‌کنید.

جمالی‌نژاد همچنین از پیگیری مطالبات قانونی و معیشتی رانندگان خبر داد و اظهار داشت که از شهرداری خواسته خواهد شد موضوعات رفاهی و حمایت‌های معیشتی آنان را در اولویت قرار دهد.

در بخش دیگری از سخنان خود، استاندار اصفهان بر روحیه همدلی و تعامل سازنده میان رانندگان، مسافران و مدیریت شهری تأکید کرد و گفت:عبور از شرایط فعلی نیازمند وحدت، صبر و هم‌دلی است؛ هر خدمت شما، پایه‌ای برای آرامش جمعی است.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی رانندگان، خواستار رعایت دقیق قوانین رانندگی، صبر و تحمل در ترافیک شد و از آنان به عنوان الگوی رفتار مدنی در فضاهای عمومی یاد کرد.

استاندار اصفهان ضمن سپاس از خانواده‌های رانندگان که پشتیبان اصلی آنان در خدمت‌رسانی هستند، از اجرای برنامه‌های حمایتی دولت و استانداری برای ارتقای ناوگان حمل‌ونقل شهری و برقی‌سازی آن سخن گفت.

در ادامه،جمالی‌نژاد مجموعه‌ای از نکات رفتاری و اجتماعی را به رانندگان یادآوری کرد و گفت:لبخند و احوالپرسی صمیمی با مسافران به عنوان نشانه احترام و امید؛توقف چند لحظه‌ای برای کمک به سالمندان یا مادران همراه کودک؛نصب پیام‌های کوتاه و امیدبخش در داخل اتوبوس می‌تواند این ارتباط را قوی‌تر کند.

وی اعلام محترمانه ایستگاه‌ها با صدایی واضح و آرام،رانندگی با سرعت مطمئنه و رفتارهای آرامش‌بخش و همدلی با همکاران و تشکر از مسافران خوش‌رفتار و در نهایت مراقبت از سلامت روحی خود در حین خدمت را از دیگر موارد به رانندگان مطرح کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=159836

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.