• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امینی: شهرداری باغبادران از مشاغل جدید حمایت می کند

  • کد خبر : 16486
  • 02 بهمن 1400 - 8:48
امینی: شهرداری باغبادران از مشاغل جدید حمایت می کند
شهردار باغبادران گفت: با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر تمام افرادی که اشتغال جدیدی را در شهر باغبادران ایجاد کنند به مدت سه سال از پرداخت عوارض افتتاح و عوارض سالیانه کسب و پیشه معاف خواهند بود.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فرآیند توسعه شهرهای جهان بخش تولید، توزیع و خدمات نقش بسزایی را در ایجاد اشتغال و پویایی شهر داشته است، ازاین‌رو می‌توان چنین برداشت کرد که توسعه فعالیت اصناف و بازاریان یک شهر در رشد و توسعه همه جانبه و افزایش رضایتمندی شهروندان نقش اساسی ایفا می‌کند.
وی شرط کلیدی حمایت از اصناف و بازاریان را بهبود فضای اقتصادی و کسب‌ و کار دانست و افزود: فعالان حوزه بازار از طریق تقاضای شهروندان برای استفاده از تولیدات، کالاها و خدمات ارائه شده توسط آنان هدایت می‌‌‌شوند و با توجه به افزایش تحولات اقتصادی باید به مباحثی چون کار، کالا، پول و سرمایه نگاهی ویژه داشت و در این میان ایجاد نظامی یکپارچه برای مدیریت و سیاست‌گذاری‌ در حوزه سیاست‌های حمایتی شدیداً مورد نیاز است.
شهردار باغبادران نوآوری را کلید موفقیت برای دستیابی به بهره‌وری بالاتر، موقعیت رقابتی مطلوب‌تر و توسعه همه جانبه شهرها دانست و تصریح کرد: چنانچه امروز به ابزارهای کلیدی تأمین نیاز شهر و شهروندان که دارای ماهیت ایجاد فرصت در بازار کار برخوردار هستند حمایت شود قطعا برای رسیدن به اشتغال مولد و کارآمد در رشته های شغلی جدید موفق عمل خواهیم کرد.
وی ادامه داد: شهرداری باغبادران در سالی که مزین به شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌هاست با هدف حمایت از سیاست ایجاد اشتغال جدید و بر اساس ضرورت‌های روز و نیازهای شهر باغبادران به مشاغل و مهارت های نوظهور در این شهر از افراد دارای ایده حمایت خواهد کرد.
امینی با اشاره به جایگاه نوآوری در ایجاد مشاغل جدید، اضافه کرد: با پیشنهاد شهرداری باغبادران و تصویب شورای اسلامی شهر تمام افرادی که اشتغال جدیدی را در شهر باغبادران ایجاد کنند که تحت شمول پرداخت عوارض کسب و پیشه باشند به مدت سه سال (سال های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) از پرداخت عوارض افتتاح و عوارض سالیانه کسب و پیشه معاف خواهند بود.
امینی عنوان کرد: این معافیت به مشاغلی از جمله تولیدی، توزیعی و خدماتی اختصاص خواهد داشت که قبلاً در شهر باغبادران وجود نداشته و شغل جدیدی به شمار می آید که شهروندان به آن نیاز داشته و بتواند پاسخگوی نیاز شهر و شهروندان باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.