• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

جان‌نثاری: هیئت اندیشه ورزان در لنجان تشکیل شود/فرمانداران اصفهان باید مردمی باشند

  • کد خبر : 16568
  • 07 بهمن 1400 - 17:06
جان‌نثاری: هیئت اندیشه ورزان در لنجان تشکیل شود/فرمانداران اصفهان باید مردمی باشند
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: امروزدر شهرستان لنجان باید نخبگان و افراد دارای ایده گردهم جمع شده و هیئت اندیشه ورزان را تشکیل دهند و با همفکری یکدیگر ظرفیت های بالقوه موجود را به ظرفیت های بالفعل تبدیل کنند.

به گزارش نبض وطن، محمدرضا جان نثاری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لنجان انقلاب اسلامی پدیده ای عظمی دانست و اظهار کرد: دهه فجر از عظمت بالایی برخوردار است و رویدادهای آن دوران باید به دقت برای نسل جدید بیان شود تا دچار تحریف و در نهایت به دست فراموشی سپرده نشود.
وی افزود: بعد از حکومت امیرالمومنین علی(ع) حکومتی که در دستان شیعه قرار داشته باشد نداشتیم تا اینکه امام خمینی (ره) با نفس قدسی خود اقشار مختلف مردم را بسیج کرده و در نهایت نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا نهاده شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: امروز گلایه های به حقی از دستگاه های مختلف اجرایی بیان می شود که برخی از این گلایه ها به حق بوده چراکه در طول هشت سال گذشته متاسفانه عملکرد خوبی را از دولت شاهد نبودیم اما باید مراقب بود در زمان بیان گلایه‌ها تعرضی به خدمات شایان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشود.
وی ادامه داد: خدماتی که در حوزه‌های مختلف در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته که در تاریخ ایران سابقه ندارد و نباید فراموش کرد قبل از پیروزی انقلاب زمانی که مردم ایران به مکه مشرف می شدند کشورهای خلیج فارس مردم ایران را برادران صهیونیست‌ها می دانستند.
جان نثاری اضافه کرد: مردم کشورهای خلیج فارس در آن دوران روابط رژیم شاهنشاهی با رژِم صهیونیستی را به نظاره نشسته بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این مواضع به طورکلی تغییر یافت و امروز ایران اسلامی و مردم آن به عنوان کشوری استکبارستیز مورد احترام هستند.
وی عنوان کرد: ایران قبل از پیروزی انقلاب کشوری وابسته به شمار می آمد و خودکفایی و توانمندی در این کشور وجود نداشت اما با پیروزی انقلاب اسلامی گام های موثری در حوزه های علمی، اقتصادی و… برداشته شد اما باید گفت در نظامی که خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرده جریان های فاسد بیکار ننشسته اند و قطعا فساد و تبعیض و جود دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اظهار کرد: وجود نابرابری‌ها سبب شده مردم از وضعیت اقتصادی و تبعیض هایی که با آن مواجه هستند گلایه مند باشند از این رو باید در مسیر اصلاح آن گام برداشت.
وی متذکر شد: براساس گزارش های ارائه شده شهرستان لنجان حدود سه سال پیش با همه ظرفیت های خود در رتبه بیست و چهارم استان قرار داشت اما این مسئله به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست چراکه در این شهرستان شهدایی چون قجه ای، باغبان و شاهمرادی و… پرورش یافتند که جهادی در میدان عمل و جنگ تحمیلی حضور داشتند و نقش موثری را در پیروزی آن ایفا کردند.
جان نثاری افزود: با تلاش های صورت گرفته امروز فرمانداری شهرستان لنجان در رتبه شانزدهم استان قرار گرفته است که همچنان باعث تعجب است و باید سوال کرد چرا نماینده مردم شهرستان لنجان بیان می کنند هیچگونه کار خاصی در شهرستان لنجان انجام نگرفته است.
وی تصریح کرد: قطعا برخی عملکردها باعث بروز نارضایتی در بین مردم شده است، اما دولت سیزدهم در مسیر تغییر وضعیت موجود گام برداشته تا با اعتماد به مردم از ظرفیت آنها به خوبی استفاده شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اظهار کرد: مردم شهرستان لنجان قطعا بهتر از مسئولانی که در استان حضور دارند از ظرفیت های این شهرستان آگاه هستند از این رو دولت سیزدهم آمده است تا دولتی مردمی باشد و این مسئله به هیچ عنوان یک شعار نبوده بلکه به دنبال آن است تا شهرستان، استان و در نهایت کشور را با احترام به نخبگان و با نظر مردم اداره کند.
وی یادآور شد: امروزدر شهرستان لنجان باید نخبگان و افراد دارای ایده گردهم جمع شده و هیئت اندیشه ورزان را تشکیل دهند و با همفکری یکدیگر ظرفیت های بالقوه موجود را به ظرفیت های بالفعل تبدیل کنند.
جان نثاری ادامه داد: در جلسات تودیع و معارفه هایی که در استان اصفهان انجام می گیرد، ماموریت ها و توصیه هایی به فرمانداران گفته می شود که به صورت علنی بوده تا در نهایت توسط اصحاب رسانه و مردم مطالبه شوند تا ماموریت هایی که به فرمانداران شهرستان های استان واگذار شده به درستی انجام گیرد.
وی اضافه کرد: در انتخاب فرماندار لنجان فرایند قانونی به درستی طی شد و علیرغم پیشنهادات مختلف تنها صلاح مردم شهرستان در انتخاب فرماندار مد نظر قرار گرفت و باید گفت حمیدرضا محمدی فرماندار منصوب استاندار اصفهان بوده و از همه افرادی که از این تصمیم حمایت کردند تشکر می کنیم اما نباید این نکته را فراموش کرد که ایشان وام دار هیچ شخصی نبوده و باید تنها خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه تفکر انقلابی سبب پیاده سازی سیاست های خدمت به مردم خواهد شد، گفت: اولین مسئله ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اعتقاد به اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی است که باید در امور انجام گرفته از سوی فرمانداران مورد توجه قرار گیرد و مدیرانی که برای مناصب مختلف انتخاب شده و مشغول فعالیت هستند باید دارای اعتقادات قوی دینی باشند تا به درستی به مردم خدمت کنند.
وی مردمی بودن مسئولان را از اهمیت ویژه ای برخوردار دانست و عنوان کرد: فرمانداران استان اصفهان باید در کنار مردم باشند و به خواسته های به حق آنان توجه کنند و برهمین اساس باید از نظرات آنان استفاده کنند تا مردم نیز فرمانداران را کنار خود احساس کنند.
جان نثاری خاطرنشان کرد: مشکلات مردم نباید به مشکلات کوچک و بزرگ تقسیم شوند از این رو انتظار می رود به مشکلات آحاد مردم توجه شود تارضایت مندی آنان حاصل شود تا در نهایت شاهد آسیب های متعدد از جمله عدم مشارکت برخی از مردم در انتخابات نباشیم.
وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم که با گفتمان انقلابی اسلامی در میدان خدمت به مردم حضور یافته از این رو انتظار می رود جریان های انقلابی رشد کنند و بر همین اساس باید به همه جریانات انقلابی اهمیت داده شود.

گفتنی است؛ در این آئین از زحمات خدامراد صالحی تقدیر و حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان لنجان منصوب شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.