• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ایزدی: صنعت گردشگری فعالیتی فرابخشی است

  • کد خبر : 16581
  • 13 بهمن 1400 - 10:37
ایزدی: صنعت گردشگری فعالیتی فرابخشی است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت:حضور قدرتمند شهرداری‌های استان اصفهان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نویدبخش آینده‌ای درخشان در حوزه توسعه پایدار در صنعت گردشگری است.

به گزارش نبض وطن، علیرضا ایزدی در آخرین روز پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور در غرفه زرین‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، تبلیغات و بازاریابی است که نمایشگاه بین‌المللی گردشگری نیز در همین راستا برگزار شد و شهرداری‌های استان اصفهان توانستند در حوزه‌های مختلف همچون اطلاع‌رسانی، معرفی فرصت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری، چیدمان و استفاده از تکنولوژی‌های روز، خوش درخشیده و در گروه بهترین غرفه‌های استانی در این نمایشگاه قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: حضور قدرتمند شهرداری‌های استان اصفهان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نویدبخش آینده‌ای درخشان در حوزه توسعه پایدار در صنعت گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان صنعت گردشگری را فعالیتی فرابخشی دانست و افزود: امروز زمان آن رسیده است که به باوری مشترک دست پیدا کنیم. اگرچه مسئولیت شهرها به‌عهده شهرداران است، اما برای دستیابی به توسعه پایدار باید با مجموعه مدیریت شهری و شهرداران همه شهرهای ایران به‌عنوان کلیدداران شهر تعامل داشته باشیم.

ایزدی ادامه داد: اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان خود را موظف می‌داند با برگزاری رویدادهای مختلف و افزایش تعامل با مدیران شهری در فصل جدید آغاز فعالیت دولت مردمی، به‌گونه‌ای عمل شود که امید به آینده صنعت گردشگری در بین مردم و مسئولان زنده شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم در فضایی تعاملی با شهرداران مختلف استان اصفهان بتوانیم ضمن درک متقابل و با هدف توسعه و ترویج سفر و گردشگری و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، آینده روشنی را در ایجاد اشتغال مبتنی بر صنعت توریسم در همه شهرهای استان از جمله زرین‌شهر رقم بزنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: زرین‌شهر به‌عنوان شهری که در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز استان اصفهان قرار دارد، از پتانسیل‌های اکوتوریسم بسیار خوبی برخوردار است. شهرداری زرین‌شهر در حال تهیه پکیج‌های سرمایه‌گذاری است که می‌تواند توسعه پایدار شهری را برای این شهر رقم بزند.

ایزدی خاطرنشان کرد: نوع نگاه مردم بزرگ‌ترین زیرساخت برای جذب گردشگر به‌شمار می‌رود و قطعاً روند پیش‌رو که توسط مدیریت شهری زرین‌شهر ترسیم شده است، می‌تواند زمینه‌ساز رشد و ایجاد بسترهای مناسب گردشگری شهری باشد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری را به‌عنوان پایلوت و با هدف توسعه پایدار برداشته و به هدف مشترک خود که همان توسعه زرین‌شهر است دست پیدا کنیم.

گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از شنبه تا سه‌شنبه _نهم تا دوازدهم بهمن‌ماه_ به مدت چهار روز برگزار شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.