• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محمودی: زرین شهر می تواند پایگاهی هدفمند برای برندسازی گردشگری شود

  • کد خبر : 16584
  • 21 بهمن 1400 - 8:15
محمودی: زرین شهر می تواند پایگاهی هدفمند برای برندسازی گردشگری شود
عضو شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: با توجه به خصلت‌های مهمان‌پذیری، گردشگرپذیری و پروژه‌های گردشگری تعریف شده در مدیریت شهری زرین‌شهر با افق توسعه صنعت گردشگری در سه بازه زمان‌بندی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت می‌توان گردشگری را در خطه طلایی ایران هدفمند کرد.

به گزارش نبض وطن، محسن محمودی اظهار کرد: خطه طلایی ایران به واسطه ظرفیت‌های فراوانی که در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری برخوردار است می تواند به یکی از پایگاه‌های هدفمند برندسازی گردشگری در کشور مبدل شود.
وی افزود: با توجه به خصلت‌های مهمان پذیری، گردش پذیری و همچنین پروژه‌های گردشگری تعریف شده در مدیریت شهری زرین شهر با افق توسعه صنعت گردشگری در سه محدوده زمانبندی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می توان گردشگری را در خط طلایی ایران هدفمند ساخت.
عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: در خطه طلایی ایران جامعه آماری بسیار بالایی از چهره‌های ماندگار، هنرمندان متعدد فعال در زمینه‌های مختلف هنری و چهره‌های شاخص در عرصه ملی و بین المللی در زمینه‌های مختلف وجود دارد که با معرفی آنها می توان در حوزه گردشگری فرهنگی نیز موفق عمل کرد.
وی عنوان کرد: حضور شهرداری زرین شهر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران سبب شد علاوه بر معرفی هرچه بیشتر فرهنگ، هنر، ظرفیت‎ها و جاذبه‎های گردشگری کم‌تر شناخته شده خطه طلایی ایران دستاوردهای مدیریت شهری زرین شهر در حوزه گردشگری در اختیار مسئولان ارشد کشور و همچنین فعالان عرصه گردشگری قرار گیرد که خوشبختانه مورد استقبال نیز قرار گرفت.
محمودی خاطرنشان کرد: امیدواریم با جذب و حضور سرمایه گذارن در اجرای پروژه‌های مشارکتی شاهد تقویت ظرفیت گردشگری زرین شهر و رونق اقتصادی شهر و شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.