• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

زرین شهر می‌تواند جذاب‌ترین شهر برای گردشگران داخلی و خارجی باشد

  • کد خبر : 16611
  • 18 بهمن 1400 - 9:12
زرین شهر می‌تواند جذاب‌ترین شهر برای گردشگران داخلی و خارجی باشد
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:پرداختن به فرصت ها و ظرفیت هایی که در زرین شهر وجود دارد زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین رجایی برگزاری نمایشگا های بین المللی را فرصت خوبی برای ارائه دستاوردها و تجارب شهرداری‌های کشور دانست و اظهار کرد: یکی از فرصت‌هایی که مدیران شهری برای معرفی ظرفیت‌های شهرهای ایران می‌توانند از آن بهره ببرند حضور در چنین نمایشگاه‌هایی است چراکه فضای بسیار مناسبی را برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و داشته‌های ارزشمند شهرها فراهم می‌سازد.

وی افزود: سه شهرداری زرین شهر، باغبادران و چرمهین حضوری فعال و پررنگی را در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران داشتند که مورد استقبال مسئولان ملی و استانی قرار گرفت و این مسئله نشان از ظرفیت بالای شهرستان لنجان در سطح ملی است.
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان ملی و استانی با حضور در غرفه‌های شهرداری‌های زرین شهر، باغبادران و چرمهین از نزدیک با ظرفیت‌های این شهرها آشنا شدند و امیدواریم ثمرات متعددی را برای این شهرها به همراه داشته باشد.
وی تلاش شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر را در راستای آشنایی مردم ایران با شهر زرین شهر و ظرفیت‌های گردشگری آن ستودنی دانست و ادامه داد: غرفه شهرداری زرین شهر یکی از غرفه‌های فعال و پویا در این نمایشگاه به شمار می‌آمد که با رویکردی جدید در حوزه الکترونیکی اقدام به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی خطه طلایی ایران کرده بود که در نوع خود بی نظیر به شمار می‌آمد.
رجایی اضافه کرد: باید توجه داشت زرین شهر ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوبی را در اختیار دارد که برخی از آنان فعال بوده و تعدادی نیز در مرحله ایجاد و فعال‌سازی قرار دارند و قطعاً پرداختن به فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که در زرین شهر وجود دارد زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.
وی عنوان کرد: به دلیل تغییر اقلیم متأسفانه استان اصفهان با بحران خشکسالی مواجه شده و فصلی شدن زاینده رود فرصت حضور گردشگران را در این استان را چالش‌های متعددی مواجه ساخته است.
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه رودخانه زاینده رود همچنان در شهرستان لنجان جاری است، گفت: باید تلاش شود با معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های شهرهای ساحلی شهرستان لنجان برای گردشگرانی که تمایل به استفاده از فضای ایجاد شده به واسطه جاری بودن زاینده رود را دارند آنان را به این شهرها جذب و ماندگاری آنان را رقم بزنند.
وی خاطرنشان کرد: قطعاً سیاست‌هایی که توسط شهرداری زرین شهر در حوزه گردشگری شهری تعریف شده زمینه ساز رونق بازاریابی و کسب و کار در شهر زرین شهر خواهد شد و شاهد تقویت مشاغل مرتبط با حوزه گردشگری خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.