• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

طباطبایی: لنجان یکی از شهرستان‌های استراتژیک ورزشی استان اصفهان است

  • کد خبر : 16854
  • 27 بهمن 1400 - 12:52
طباطبایی: لنجان یکی از شهرستان‌های استراتژیک ورزشی استان اصفهان است
مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:شهرستان لنجان در رشته‌های آمایش سرزمین، اکثر رشته‌های المپیکی را در حوزه آمایشی در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سید محمد طباطبایی در سفر یک روزه مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان به شهرستان لنجان در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: شهرستان لنجان به عنوان یکی از شهرستان‌های استراتژیک ورزشی استان اصفهان به عنوان خطه طلایی ورزش شناخته می‌شود.

وی افزود: شهرستان لنجان در رشته‌های آمایش سرزمین، اکثر رشته‌های المپیکی را در حوزه آمایشی در اختیار دارد و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بسیاری بالایی را در دل خود جای داده است و ظرفیت‌های ورزشی این شهرستان با کسب مدال المپیک، مسابقات جهانی و… کاملاً مشخص است.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌ها و توسعه فضاهای ورزشی بتوانیم این گنجینه پرافتخار ورزش کشور را با کشف استعدادهای جدید، تیم‌های ملی را در میادین برون مرزی تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: شهرستان لنجان در بسیاری از رشته‌های ورزشی سرآمد بوده و خوشبختانه بر اساس فرهنگ مردم این دیار علیرغم کمبود فضاهای ورزشی جوانان این شهرستان نقش محوری خود را در کسب عزت و اقتدار ملی در میادین برون مرزی به منصه ظهور رسانده‌اند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان لنجان به سرانه استاندارد ورزش دست پیدا کند چراکه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان توسعه زیرساخت‌ها را بر اساس توسعه یافتگی و محور اصلی کار که ورزش همگانی و قهرمانی است دنبال می‌کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.