• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شکیبا مهر: لنجان پتانسیل خوبی در زمینه ورزش قهرمانی دارد/پیگیر احداث خانه وزنه برداری در سده لنجان خواهیم شد

  • کد خبر : 16859
  • 27 بهمن 1400 - 12:59
شکیبا مهر: لنجان پتانسیل خوبی در زمینه ورزش قهرمانی دارد/پیگیر احداث خانه وزنه برداری در سده لنجان خواهیم شد
مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به پتانسیل بالای شهر سده لنجان در ورزش قهرمانی وزنه برداری پیگیری لازم جهت احداث خانه وزنه برداری در این شهر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمید شکیبا مهر در سفر یک روزه به شهرستان لنجان با بیان اینکه سه هزار و ۸۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به گسترده بودن پروژه‌های ورزشی نیمه تمام، پروژه جدیدی کلنگ زنی نمی‌شود و بر همین اساس شخص وزیر ورزش و جوانان نیز طی مدت گذشته هیچ‌گونه کلنگ پروژه جدیدی را بر زمین نزدند.

وی افزود: در تلاش هستیم طرح‌های ورزشی با پیشرفت فیزیکی قابل قبول را در سطح کشور تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: شهرستان لنجان پتانسیل‌های خوبی را در حوزه ورزش دارد و مطالبات مطرح شده از سوی مسئولان این شهرستان نیز مطالبات به حقی به شمار می‌آید چراکه این شهرستان در بسیاری از رشته‌های ورزشی خصوصاً رشته وزنه برداری سرآمد است.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر وزنه برداران شهر سده لنجان با حضور در تیم ملی وزنه برداری خوش درخشیده و پرچم ایران اسلامی را در مسابقات مختلف به اهتزاز درآورند و با توجه به پتانسیل بالای این شهر پیگیری لازم جهت احداث خانه وزنه برداری در این شهر انجام خواهد شد.

شکیبا مهر اضافه کرد: احداث سایت پروازی را نیز در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان مطرح خواهیم کرد و امیدواریم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم البته با توجه به ظرفیت‌های مطرح شده باید فدارسیون‌های مربوطه را در اجرای پروژه‌هایی چون سایت پروازی و کمپ تیم‌های ملی دخیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان لنجان نیازمند خانه جوان بوده که به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبارات متأسفانه به آن پرداخته نشده است و با توجه به نگاه وزارت ورزش و جوانان به فعالیت خانه جوان در سال ۱۴۰۱ با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در شهرستان لنجان شاهد فعالیت خانه جوان خواهیم بود.

مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از عملکرد شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌های ۹ گانه شهرستان لنجان در حوزه ورزش، گفت: مدیریت شهری شهرهای شهرستان لنجان خدمات شایانی را در حوزه ورزش به شهروندان ارائه داده‌اند و این دیدگاه قابل تقدیر است و انتظار می‌رود در ادامه مسیر نیز همراهی لازم را با اداره ورزش و جوانان داشته باشند.

وی در وزارت خانه ورزش و جوانان ردیف اعتباری تحت عنوان تعمیر و تجهیز وجود ندارد، افزود: بسیاری از اماکن ورزشی شهرستان لنجان نیازمند تعمیر و تجهیز هستند و با توجه به اینکه تنها ردیف بودجه‌ای که تحت تعمیر و تجهیزی وجود دارد مربوط به منابع استانی است و به هر شهرستان مبلغی اختصاص پیدا می‌کند که این مبلغ بسیار ناچیز بوده و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ بتوانیم از طریق وزارت خانه اعتباری به این مهم در شهرستان لنجان اختصاص دهیم.

شکیبا مهر با اشاره به مشارکت شهرداری در احداث زمین چمن مصنوعی اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های ارائه شده در خصوص اختصاص زمین چمن مصنوعی به سه شهر شهرستان لنجان شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی این شهرها می‌توانند زیرسازی لازم را انجام داده و فنس آن را نصب کنند تا چمن مصنوعی مورد نیاز تأمین و نصب شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.