• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محمدی: وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به شهرستان لنجان سفر می‌کند

  • کد خبر : 16869
  • 27 بهمن 1400 - 20:51
محمدی: وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به شهرستان لنجان سفر می‌کند
سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی اظهار کرد: شهرستان لنجان به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص جغرافیایی، همجواری با استان چهارمحال و بختیاری و همچنین مهاجرپذیر بودن همواره در ایام مختلف سال میزبان مراجعه کنندگان فراوان به بیمارستان دولتی شهدای لنجان جهت دریافت خدمات بهداشتی درمانی است.

وی افزود: شهرستان لنجان همواره در حوزه‌های مختلف در مسیر توسعه و رشد قرار دارد، اما به دلایل مختلف در سال‌های گذشته در حوزه بهداشت و درمان آن گونه که شایسته مردم این شهرستان است توسعه چشمگیری نداشته است و شرایط مناسبی را در این حوزه شاهد نبودیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: این مسئله در حالی است که شهرستان لنجان به دلیل جاذبه‌های صنعتی، طبیعی، تاریخی، فرهنگی و درمانی نیازمند آن است که زیرساخت‌های لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به دغدغه مسئولان شهرستان لنجان از جمله نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ذی‌ربط و همچنین مدیران استانی با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسعه زیرساخت‌های درمانی در دستور کار قرار گرفت.

محمدی با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان لنجان، اضافه کرد: فردا با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چندین پروژه در شهرستان لنجان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از آن جمله می‌توان به افتتاح مرکز جامع سلامت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش فولادشهر اشاره کرد.

وی ادامه داد: زمینی همجوار با مرکز جامع سلامت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مرکز تصویربرداری اختصاص یافته که توسط وزیر بهداشت کلنگ زنی خواهد شد؛ باید توجه داشت خلأ فعالیت چنین مرکزی در شهرستان لنجان به ویژه بخش فولادشهر احساس می‌شد و با بهره‌برداری از این پروژه در آینده نزدیک قطعاً شاهد افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان افزود: در ایامی که با شیوع ویروس منحوس کرونا مواجه بودیم لزوم توسعه زیرساخت‌ها بهداشتی و درمانی و همچنین توسعه بیمارستان شهدای لنجان به شدت احساس شد، چرا که با اوج گرفتن کرونا این بیمارستان دولتی دیگر پاسخگوی مراجعات مردمی نیست.

وی اضافه کرد: با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد توسعه بیمارستان شهدای لنجان در دستور کار قرار گیرد که کلنگ آن فردا در زرین شهر بر زمین خواهد خورد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بزرگترین، کامل‌ترین و مجهزترین بیمارستان در جنوب غرب استان اصفهان در شهرستان لنجان احداث می‌شود.

محمدی با اشاره به افتتاح مرکز آزمایشگاهی با حضور وزیر بهداشت، گفت: مرکز آزمایشگاهی در مرکز شهرستان زرین شهر به دلایل مختلف در خور شأن مردم شهرستان لنجان نبود و با کمک تمام دستگاه‌ها و خیرین نیک‌اندیش مرکز آزمایشگاهی مجهز به دستگاه‌های روز دنیا به بهره‌برداری خواهد رسید و با افتتاح این پروژه خدمات شایانی در کمترین زمان ممکن به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.