• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

عین الهی: طرح توسعه بیمارستان ۲۸۵ تخت شهدای لنجان به تصویب سازمان برنامه‌وبودجه رسید

  • کد خبر : 16883
  • 28 بهمن 1400 - 12:34
عین الهی: طرح توسعه بیمارستان ۲۸۵ تخت شهدای لنجان به تصویب سازمان برنامه‌وبودجه رسید
وزیر بهداشت گفت: با توجه به پیگیری مسئولان و نمایندگان مجلس، طرح توسعه این مرکز به تصویب سازمان برنامه‌وبودجه رسید و ردیف مشخصی بر اساس ماده ۲۳ برای آن اخذ شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، بهرام عین‌اللهی در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح توسعه و آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید بیمارستان شهدای لنجان در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور طرح عدالت و تعالی نظام سلامت باهدف ارتقای کمی و کیفی و عادلانه شاخص‌های سلامت توسط وزارت بهداشت تدوین و مصوب شده است و هفته آینده از طریق رسانه‌ها ارائه می‌شود.

عین الهی با اشاره به افزایش سرانه تخت بیمارستانی در کشور افزود: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برقراری عدالت بر اساس شاخص‌های موجود است بطوریکه در هر منطقه و مکان، هر خدمات و حقی که لازم است با توجه به میزان جمعیت و وضعیت بیماری‌ها به همه مردم ارائه شود.
وزیر بهداشت با اشاره به طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان، تصریح کرد: بیمارستان شهدای لنجان یک بیمارستان قدیمی است و با توجه به وضعیت موجود شهرستان لنجان و پیشرفت‌ها و توسعه ای که دارد نمی‌تواند آنگونه که باید به مراجعه کنندگان خدمات‌رسانی کند به همین دلیل با توجه به پیگیری مسئولان و نماینده مردم لنجان در مجلس، طرح توسعه این مرکز به تصویب سازمان برنامه‌وبودجه رسید و ردیف مشخصی بر اساس ماده ۲۳ برای آن اخذ شد.

وی با اشاره به مراسم کلنگ زنی امروز برای اجرای طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان، گفت: امیدواریم با حمایت‌های دولت این پروژه با ۲۸۵ تخت خوابی و همه بخش‌های درمانی موردنیاز هرچه زودتر بهره‌برداری شود و خدمات خوبی به مردم منطقه ارائه دهد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.