• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجرای پروژه آسفالت و ترمیم ترانشه‌ها در شهر زاینده‌رود

  • کد خبر : 16983
  • 01 اسفند 1400 - 11:06
اجرای پروژه آسفالت و ترمیم ترانشه‌ها در شهر زاینده‌رود
شهردار زاینده‌رود گفت: طی ماه‌های گذشته اصلاح آسفالت و ترمیم ترانشه‌های سطح شهر با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علی‌اکبر محمودی در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: تخریب و از بین رفتن آسفالت معابر، چهره‌ای نازیبا برای شهر رقم می‌زند، سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد و به خودروهای آن‌ها خسارت وارد می‌کند.

وی به تداوم اجرای پروژه آسفالت و ترمیم ترانشه‌ها در سطح شهر زاینده‌رود اشاره کرد و افزود: آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های شهر به دلیل توپوگرافی شهر زاینده‌رود، یکی از مطالبات شهروندان از شهرداری است؛ بر همین اساس طی ماه‌های گذشته اصلاح آسفالت و ترمیم ترانشه‌های سطح شهر با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال انجام شد.

شهردار زاینده‌رود خاطرنشان کرد: شهروندان باید بدانند که شهرداری و شورای شهر زاینده‌رود در دوره ششم مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای رشد و توسعه این شهر زیبای ساحلی فروگذار نخواهد کرد.

محمودی تصریح کرد: مدیریت شهری زاینده‌رود با استفاده از صددرصد ظرفیت مجموعه شهرداری، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده تا اقدامات ارزنده‌ای به ویژه در حوزه عمرانی انجام شود.

وی گفت: حل مشکلات ترافیکی و اصلاح ورودی شهر زاینده‌رود، از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری است و امیدواریم با تأمین اعتبار و حمایت نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی و تأمین قیر مورد نیاز، این پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=16983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.