• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجرای طرح استقبال از بهار در باغبادران

  • کد خبر : 17177
  • 22 اسفند 1400 - 15:01
اجرای طرح استقبال از بهار در باغبادران
شهردار باغبادران گفت: اجرای طرح استقبال از بهار با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای آغاز سال جدید و ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و گردشگران به شکل جهادی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت‌الله امینی در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به فعالیت گلخانه مکانیزه شهرداری باغبادران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های واحد فضای سبز شهرداری باغبادران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید نهال و گل‌های فصلی و تزئینی در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌های مدیریت شهری و توسعه و پویایی هرچه بیشتر فضای سبز شهر است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از گل‌های چهار فصل در حفظ شادابی فضای سبز شهری، افزود: پس از اخذ گواهی تولیدات گلخانه‌ای از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، شهرداری باغبادران اقدام به احداث گلخانه شهرداری کرد و امروز با تولید چشمگیر نهال و ۲۰ گونه گل تزئینی و فصلی، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، لبخند زیبای بهار با کاشت انواع گل‌های فصلی در معابر شهر در مقابل دیدگان شهروندان خودنمایی می‌کند.

شهردار باغبادران خاطرنشان کرد: در راستای توسعه فضای سبز شهر باغبادران، استخر ذخیره آب با حجمی بالغ بر یک‌هزار و ۲۵۰ مترمکعب احداث شد که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب، چنان‌چه مشکلی در حوضه زاینده‌رود به وجود بیاید، موفق به حفظ فضای سبز شهر خواهیم شد.

امینی ادامه داد: شهر باغبادران دارای خاک مناسب و آب با مزایای طبیعی بسیاری است؛ از این رو بیش از هزار گل رز، ۵۰۰ بوته شمشاد ،۵۰۰ بوته رزماری، ۵۰۰ بوته یاس، ۷۰۰ بوته نهال انار، هزار ریشه زرشک، هزار و ۲۰۰ درخت سرو شیراز، ۱۰۰ نهال انجیر و گل‌های فصلی در پنج هزار مترمربع از فضای سبز شهر کاشته شده است.

شهردار باغبادران با اشاره به در پیش بودن نوروز گفت: در کنار اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز شهری، اجرای طرح استقبال از بهار با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای آغاز سال جدید و ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و گردشگران به شکل جهادی در دستور کار قرار دارد تا حس زندگی در شهر جاری شود و شهروندان و گردشگران از فضای شهر بیش از پیش لذت ببرند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.