• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی سده لنجان مطرح کرد؛

تلاش‌های بی‌وقفه مدیریت شهری در جذب درآمد و افزایش سطح خدمات به شهروندان

  • کد خبر : 17191
  • 23 اسفند 1400 - 12:42
تلاش‌های بی‌وقفه مدیریت شهری در جذب درآمد و افزایش سطح خدمات به شهروندان
رئیس شورای اسلامی سده لنجان گفت: : گام دوم انقلاب یعنی تکریم و تعظیم ملت ایران و در این راستا ویژگی بارز شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر سده لنجان توجه به روحیه مردم‌داری است و این موضوع باعث شده شاهد افزایش مشارکت و هم‌افزایی شهروندان با مدیریت شهری باشیم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، مجتبی ادیبی در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات شهر سده لنجان در خصوص پرداختن عملی به خواست و نیاز واقعی شهروندان از سوی شهرداری، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری در دوره ششم شنیدن صدای شهروندان، دریافت نظرات و جلب مشارکت آنها برای افزایش کیفیت زندگی در سطح محلات مختلف شهر است.

وی افزود: نظر شهروندان در اجرای موفق طرح‌های عمرانی در محلات بسیار مهم و تعیین‌کننده است و زمانی که قرار است پروژه‌ها برای آسایش شهروندان در محلات اجرا شود با دریافت نظرات آنها می‌توانیم تدابیر لازم را در ساماندهی و رفع مشکلات داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی سده لنجان با اشاره به ارتقای توزیع خدمات در محلات شهر، تصریح کرد: در سه ماه گذشته شهرداری ۷۰۰۰ مترمربع آسفالت معابر سطح شهر و ۵۰۰۰ مترمربع عملیات لکه‌گیری را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: نهضت آسفالت در شهر سده لنجان به دلیل محرومیت و تقاضای بالای شهروندان ساکن در محله پیامبر اعظم اجرایی شد تا چالش معابر این محله نیز در راستای نهضت آسفالت رفع شود.

ادیبی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه مدیریت شهری در جذب درآمد و افزایش سطح خدمات به شهروندان، گفت: گام دوم انقلاب یعنی تکریم و تعظیم ملت ایران و در این راستا ویژگی بارز شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر سده لنجان توجه به روحیه مردم‌داری است و این موضوع باعث شده شاهد افزایش مشارکت و هم‌افزایی شهروندان با مدیریت شهری باشیم.

وی با بیان اینکه شهر زیبا و با نشاط با مشارکت شهروندان به وجود می‌آید، تاکید کرد: مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض در کنار تلاش پرسنل شهرداری موجب شد در سه ماهه پایانی سال شاهد جذب و افزایش درآمد در شهرداری باشیم که این مسئله نویدبخش آینده‌ای روشن برای شهر سده لنجان است.

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان خاطرنشان کرد: هر چه مشارکت شهروندان با شهرداری بیشتر باشد کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان نیز مطلوب‌تر خواهد بود و باید به این نکته نیز توجه داشت که شهرداری سده لنجان یکی از شهرهای نه‌گانه شهرستان به شمار می‎‌آید که بیشترین حجم اجرای پروژه‌های عمرانی را در دستورکار دارد.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری سده لنجان نه تنها از هیچ تلاشی برای افزایش خدمات شایسته به شهروندان فروگذار نخواهد بود، بلکه با توجه به نیازها و موقعیت این شهر در مسیری حرکت خواهیم کرد که افزایش سطح کیفیت زندگی را برای شهروندان به دنبال داشته باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.