• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سلیمیان: خطه طلایی ایران در مسیر شهری توسعه‌یافته و آبادتر قرار گرفته است

  • کد خبر : 17205
  • 25 اسفند 1400 - 7:36
سلیمیان: خطه طلایی ایران در مسیر شهری توسعه‌یافته و آبادتر قرار گرفته است
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت:امروز خطه طلایی ایران نیز در پرتو بهره‌مندی از خرد جمعی، تدابیر توسعه‌محور و همکاری موثر شهرداری و پارلمان شهری در چارچوب قوانین و مقررات، در مسیر شهری توسعه‌یافته و آبادتر قرار گرفته تا به شهری برای زندگی مطلوب شهروندان تبدیل شود.

به گزارش نبض وطن، علی سلیمیان رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
شهرداری کلیدی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد است و عملکرد شهرداری‌ها نقش بسیار مهمی را در نظام شهری کشور ایفا می کند. خدمات گسترده و ارزنده شهرداری‌ها در ابعاد وسیع و گوناگونی نظیر حفظ محیط زیست، بهداشت و سلامت، مدیریت بحران، بهبود سیما و منظر، ارتقا و سامان‌بخشی وضعیت کالبدی- فیزیکی سکونتگاه‌ها، مدیریت پسماند، ایمنی و آتش‌نشانی، برنامه‌های فرهنگی- اجتماعی و… نمود پیدا کرده و در افزایش آسایش، امنیت و سلامت شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک سکونتگاه سالم، زیبا، پویا، بانشاط و توسعه‌یافته نقش افرین است از این رو ارتباط مدیریت شهری با مردم از یک سو پاشنه آشیل شهرداری و از سوی دیگر نقطه عطف توسعه شهری محسوب می‌شود.
امروز خطه طلایی ایران نیز در پرتو بهره‌مندی از خرد جمعی، تدابیر توسعه‌محور و همکاری موثر شهرداری و پارلمان شهری در چارچوب قوانین و مقررات، در مسیر شهری توسعه‌یافته و آبادتر قرار گرفته تا به شهری برای زندگی مطلوب شهروندان تبدیل شود و رجای واثق دارم با حضور مهندس حسین اسماعیلی احمدی شهردار انقلابی نه تنها در مسیر اعتلای مدیریت شهری گام برداشته خواهد شد بلکه در آینده نزدیک شاهد ارتقای همه جانبه زندگی شهروندان و همشهریان، خواهیم بود.
فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهید مهدی باکری، فرصت مناسبی را فراهم کرده تا از خدمات و تلاش‌های مهندس حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر قدردانی بعمل آورده و از درگاه حضرت احدیت صمیمانه برای ایشان توفیق روزافزون و تداوم نعمت خدمت را مسئلت نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.