• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نورانی: امنیت پایدار کشور مرهون همت سربازان گمنام و جامعه اطلاعاتی است

  • کد خبر : 17223
  • 27 اسفند 1400 - 7:53
نورانی: امنیت پایدار کشور مرهون همت سربازان گمنام و جامعه اطلاعاتی است
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: نعمت بزرگ امنیت به همت بلند سربازان گمنام حضرتش و همدلی و همکاری دستگاه های اطلاعاتی ، انتظامی و نظامی بر ما ارزانی شده است.

محمدجواد نورانی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم

آن چیزی که مهدویت مبشر آن هست، همان چیزی است که همه‌ی انبیاء، همه‌ی بعثت‌ها برای خاطر آن آمدند و آن ایجاد یک جهان توحیدی و ساخته و پرداخته‌ی بر اساس عدالت و با استفاده‌ی از همه‌ی ظرفیتهائی است که خدای متعال در انسان به وجود آورده است. “مقام معظم رهبری مدظله العالی”

نیمه شعبان، میلاد بزرگ شخصیتی است که بر پا کنندۀ عدالت است. امامی که جهان انتظارش را می‌کشد و زادروز میلادش، بشارتی روح‌پرور برای همه شیفتگان عدالت و مستضعفانی است که چشم به راه آمدنش هستند.

اکنون که در هفته ی سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) قرار گرفته‌ایم ،خداوند متعال را شاکریم که نعمت بزرگ امنیت را به همت بلند سربازان گمنام حضرتش و همدلی و همکاری دستگاه های اطلاعاتی ، انتظامی و نظامی بر ما ارزانی داشته است تا ملت خداجو، ولایتمدار و مقاوم در سایه ی آرامش و امنیت پایدار آسوده خاطر زندگی کنند.

اینجانب پانزدهم شعبان سالروز ولادت با سعادت و پر برکت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یگانه منجی عالم بشریت، خاتم الاوصیا و مفخر الاولیاء ،حضرت حجت بن الحسن العسگری مهدی موعود (عج) را به سربازان گمنام آقا امام زمان ( عج) و تمامی منتظران حضرتش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.