• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

امینی: تقویت زیرساخت‌های گردشگری در باغبادران امری ضروری

  • کد خبر : 17250
  • 29 اسفند 1400 - 17:13
امینی: تقویت زیرساخت‌های گردشگری در باغبادران امری ضروری
شهردار باغبهادران گفت: حفظ ارزش و توانایی شهر ساحلی باغبهادران در جذب گردشگر و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این شهر ساحلی امری ضروری به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الله امینی در آیین آغاز به کار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر باغبادران، اظهار کرد: حفظ ارزش و توانایی شهر ساحلی باغبادران در جذب گردشگر و همچنین تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این شهر ساحلی امری لازم و ضروری به شمار می آید و یکی از زیرساخت‌های مهم و مورد نیاز در این شهر حضور پر رنگ پلیس راهنمایی و رانندگی برای کاهش مشکلات ترافیکی در ایام پیک تعطیلات است.
وی افزود: شهر باغبادران جمعیت قابل توجهی را در ایام نوروز و همچنین روزهای پایانی هفته در دل خود جای داده و از گردشگران میزبانی شایسته‌ای را انجام می دهد اما حضور گسترده گردشگران همواره سبب ایجاد گره‌های ترافیکی در معابر این شهر می شود.
شهردار باغبادران تصریح کرد: جاده ساحلی، سه راه شهید بهشتی، خیابان امام حسین(ع)، میدان شهید ترکی و خروجی شهر از معابر شلوغ و دارای بار ترافیکی بسیار بالای در ایام تعطیلات است که با ترافیک‌های سنگینی مواجه می شود به گونه‌ای که خدمات دهی امدادی را نیز با مشکل مواجه می کند.
وی ادامه داد: شهرداری باغبادران سعی کرده است با استفاده ازتجربه‌ای که در ایام مهار شیوع کرونا در باغبادران به دست آمد با استفاده از ظرفیت شهروندان اقدامات مردمی را در کنارنهادهای خدمات رسان همچون پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی انجام دهد تا بتوانیم ترافیک جاده ساحلی، پل وشمندجان، پارک ساحلی و مسیرهای پر تردد شهر را ساماندهی کنیم.
امینی با بیان اینکه ساماندهی ترافیک شهر باغبادران نیازمند حضور دائمی پلیس راهور است، اضافه کرد: ساماندهی ترافیک باغبادران نیازمند فرهنگ سازی و تعامل هرچه بیشتر شهرداری و راهور بود از این رو زیرساخت‌های لازم برای حضور دائمی پلیس راهور در باغبادران مهیا شد تا با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنجان به یکی از مطالبات شهروندان جامه عمل پوشانده شود.
وی عنوان کرد: از امروز ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی شهر باغبادران فعالیت خود را در این شهر آغاز کرد و با توجه به اهمیت فعالیت پلیس راهور در حل مشکلات ترافیکی شهر خودرویی مناسب تامین و همکاری لازم توسط مدیریت شهری برای بروزرسانی این خودرو انجام گرفت تا اثر شهروندان و گردشگران از این پس حضور پلیس راهور را به خوبی احساس کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.