• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شهبازی: عزم جدی شهرداری، بهبود وضعیت معابر و انجام روکش آسفالت است

  • کد خبر : 17277
  • 01 فروردین 1401 - 8:01
شهبازی: عزم جدی شهرداری، بهبود وضعیت معابر و انجام روکش آسفالت است
شهردار سده لنجان گفت: طی سه ماه اخیر حدود ۳۰هزار مترمربع عملیات لکه‌گیری و آسفالت در سطح شهر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمید شهبازی یکی از خواسته‌های مهم و بحق شهروندان را برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر شهر دانست و اظهار کرد: فرسودگی و خرابی آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها و انجام حفاری‌های متعدد، موجب شده ترمیم و بهسازی روکش آسفالت معابر به یکی از اصلی‌ترین مطالبه شهروندان سده لنجان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه عزم جدی شهرداری، بهبود وضعیت معابر و انجام روکش آسفالت است، افزود: طرح نهضت آسفالت معابر از اولویت‌های مدیریت شهری ششم در انجام پروژه‌های عمرانی است و تلاش‌های بی وقفه‌ای جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر، جلب رضایت شهروندان و تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده انجام شده است.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه در دوره جدید حدود ۳۰ هزار مترمربع از معابر شهر لکه‌گیری و آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: پروژه ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر دارای آسفالت فرسوده و آسفالت کوچه‌ها و معابر فرعی نوساز و بدون آسفالت، در دستور کار شهرداری است و در حال حاضر آسفالت حدود ۱۵ هزار مترمربع از بلوار پیامبر اعظم و لکه‌گیری بلوار امام علی (ع) در حال اجرا است.

شهبازی اضافه کرد: بخشی از عملیات آسفالت به صورت دستی و بخشی دیگر به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین‌آلات مخصوص انجام شده است و این روند در سایر نقاط شهر نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده، پروژه آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر در چند مرحله و با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و ساماندهی و بهسازی معابر شهری انجام می‌شود تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

شهردار سده لنجان گفت: اولویت‌های طرح نهضت آسفالت، براساس ارزیابی و آماربرداری کلی از سطح شهر تعیین شده است؛ اما چنانچه شهروندان احساس می‌کنند که برخی محلات نیاز بیشتری به آسفالت دارد، می‌توانند درخواست کتبی خود را به شهرداری ارائه دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.