• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شیطنت پسربچه بازیگوش باغبادرانی حادثه آفرید

  • کد خبر : 17292
  • 02 فروردین 1401 - 14:33
شیطنت پسربچه بازیگوش باغبادرانی حادثه آفرید
شهردار باغبادران گفت: به دنبال تماس شهروندان با تلفن ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی خانه‌ای در شهرک قدیم شهر در ساعت ۱۱ و ۱۸ دقیقه صبح سه شنبه دوم فروردین، نیروهای آتش نشانی شهرداری باغبادران در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و بلافاصله اقدام به اطفای حریق نمودند.

حجت الله امینی اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با تلفن ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی خانه‌ای در شهرک قدیم شهر در ساعت ۱۱ و ۱۸ دقیقه صبح سه شنبه دوم فروردین، نیروهای آتش نشانی شهرداری باغبادران در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و بلافاصله اقدام به اطفای حریق نمودند.

وی افزود: این حریق در زمانی که خانواده در حال آماده شدن برای سفر بودند به دلیل بازی کودک ۵ ساله با کبریت به وقوع پیوست.

شهردار باغبادران با بیان اینکه این حریق در طبقه زیرزمین ساختمانی سه طبقه اتفاق افتاد، تصریح کرد: پس از رسیدن مأموران به محل به دلیل حجم دودی که در راه پله ورودی ساختمان متراکم بود طی عملیاتی سخت توانستند حریق را به طور کامل اطفا و محل را ایمن کنند.


وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه مجروحی به همراه نداشت اما در اثر شدت آتش‌سوزی، بخشی از وسایل آشپزخانه و پذیرایی به همراه اسباب و اثاثیه منزل دچار حریق شده و خسارات مالی به این خانواده و ساختمان استیجاری آنان وارد شد.

امینی اضافه کرد: در طبقات بالای ساختمان نیز تجمع دود صورت گرفت که عدم حضور ساکنان آن مشکلاتی را بدنبال داشت و با هماهنگی دستگاه قضایی از طریق شکستن شیشه دود حاصل از آتش از منازل تخلیه گردید.
وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر چند مورد آتش سوزی منزل مسکونی و واحدهای تجاری در شهر باغبادران به وقوع گفت : علت ۹۵ درصد آتش سوزی‌هایی که به وقوع می‌پیوندد بی‌احتیاطی و کم‌توجهی برخی از شهروندان به مسائل ایمنی است. از این رو نیاز است کودکان با فرهنگ ایمنی آشنا شوند تا این فرهنگ در بزرگسالی نیز به یک رفتار تبدیل شود.

شهردار باغبادران با بیان اینکه امروز چتر بیمه آتش سوزی بر سر منازل شهر باغبادران گسترده شده است، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته منازل مسکونی باغبادران توسط شهرداری بیمه می‌شوند که سقف بیمه وسایل تا ۱۰۰ میلیون ریال و بیمه ساختمان تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال است تا در صورت بروز حادثه بتواند بخشی از ضررهای وارده را جبران کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.