• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

کشیک‌های نوروزی اصناف در لنجان برپاست

  • کد خبر : 17455
  • 03 فروردین 1401 - 12:37
کشیک‌های نوروزی اصناف در لنجان برپاست
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت:اتاق اصناف شهرستان لنجان از ابتدای اسفند ماه با تشدید نظارت‌ها بر بازار فعالانه‌تر از گذشته وارد عرصه عمل شده است.

به گزارش نبض وطن، محمدجواد نورانی اظهار کرد: اصناف و بازاریان شهرستان لنجان همواره به اخلاق کسب و کار پایبند بوده‌اند و در ایام مختلف سال از جمله عید نوروز، ماه مبارک رمضان و ماه‌هایی که شاهد افزایش مصرف کالاهای اساسی هستیم این قشر تأثیرگذار با کارگروه تنظیم بازار همکاری لازم را دارند.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف شهرستان لنجان از ابتدای اسفند ماه با تشدید نظارت‌ها بر بازار فعالانه‌تر از گذشته وارد عرصه عمل شده است، افزود: تیم بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان لنجان با فرا رسیدن ایام پایانی سال با تشدید نظارت‌ها تلاش می‌کنند کم‌فروشی و یا گران فروشی احتمالی در بازار را کنترل کنند و باید گفت نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ تا پایان فروردین ماه در شهرستان لنجان ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: با نزدیک شدن تعطیلات پایان سال اتاق اصناف شهرستان لنجان با هدف تأمین نیازهای شهروندان و گردشگران با استفاده از ظرفیت حداکثری اتحادیه‌های صنفی برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و با تعیین شیفت‌های کاری ویژه در واحدهای صنفی مختلف شرایطی را فراهم کرده تا تعطیلی یکباره صنوف و واحدهای ارائه دهنده خدمات موجب ایجاد اخلال در زندگی شهروندان نشود.

وی خاطرنشان کرد: کشیک مشاغل مختلف فنی از جمله تراشکار، اتوسرویس، مکانیک، صافکار و نقاش، لوازم یدکی، باطری ساز و دیگر واحد صنفی ضروری در ایام تعطیلات بر اساس برنامه‌ریزی فعال هستند و لیست کشیک مشاغل نیز به ادارات، نهادهای مختلف، ستاد خدمات سفر و همچنین شهروندان اطلاع رسانی شده تا در تعطیلات نوروز با کمبود کالا و یا دریافت خدماتی مواجه نشوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=17455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.