• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

مسئولان به فکر گشایش اقتصادی و بهبود معیشت مردم باشند

  • کد خبر : 18025
  • 12 فروردین 1401 - 15:36
مسئولان به فکر گشایش اقتصادی و بهبود معیشت مردم باشند
امام جمعه زرین‌شهر گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم یک اصل به شمار می‌آیند و مسئولان باید قدردان ملت و حضور آگاهانه آنها در صحنه‌ها باشند چراکه توده‌های مردم دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده‌اند و باید مورد توجه و قدرانی مسئولان قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت‌الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین‌شهر، امروز _ دوازدهم فروردین ماه_ یکی از ویژگی ممتاز جمهوری اسلامی را حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های حساس دانست و اظهار کرد: ۱۲ فرودین روز یادآور روزی است که مردم به حضور هوشمندانه ۹۸ درصدی در میدان عمل به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی افزود: با آغاز فعالیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخی مخالف واژه اسلامی بودند، اما امام خمینی (ره) به صراحت اعلام کردند که اسلامی بودن جمهوری باعث خروش مردم و انقلاب و پیروزی شد.

امام جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: خودفروختگان داخلی و دشمنان خارجی وقتی در رسیدن به اهداف خود و حذف واژه اسلامی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شدند با تمام توان توطئه‌های مختلفی را برای از بین بردن محتوای اسلامی بودن نظام طراحی و اجرایی کردند و در این مسیر جنایت‌های بسیاری انجام داده و همچنان هم انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، نظامی شعاری و احساسی نیست، ادامه داد: واژه جمهوری در دنیا می‌تواند احساسی و شعاری باشد به گونه‌ای که نقش مردم در برخی کشورها نادیده گرفته شود، اما در ایران اسلامی مردم همواره حضوری آگاهانه، مستمر و شجاعانه در صحنه‌های حساس و تصمیم‌گیری‌ها دارند.

مسئولان به فکر گشایش اقتصادی و بهبود معیشت مردم باشند

حجت‌الاسلام باقریان با بیان اینکه حضور هوشمندانه ملت ایران همواره باعث حفظ، بقا، پیشرفت و بالندگی کشور شده است، اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم یک اصل به شمار می‌آیند و مسئولان باید قدردان ملت و حضور آگاهانه آنها در صحنه‌ها باشند چراکه توده‌های مردم دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده‌اند و باید مورد توجه و قدرانی مسئولان قرار گیرند.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی امروز مرهون حضور و جانفشانی مردم است، اظهار کرد: مسئولان باید به فکر گشایش اقتصادی و بهبود معیشت مردم باشند و در این حوزه باید عدالت و توجه جدی و فوری به محرومان جامعه در اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها قرار گیرد و از مسائل مهم و زیربنایی نیز غافل نشوند.

امام جمعه زرین‌شهر خاطرنشان کرد: آل سعود و حامیان آنان باید اقتدار محور مقاومت و خواسته مردم یمن را فوراً بپذیرند و دست از حماقت‌های بیشتر بردارند چراکه آل سعود فکر نمی‌کرد که یمن با تکیه بر توان داخلی مردم و محور مقاومت، عملیات پهبادی گسترده‌ای را در عربستان انجام دهد و آنها مجبور به پذیرش آتش بس شوند.

وی آغاز فعالیت مدارس همزمان با بهار رمضان را یک بهار ارزشمند دانست و گفت: با بهبود شرایط و شناخت بیشتر ویروس کرونا و نحوه انتقال آن خوشبختانه مدارس شهرستان لنجان بعد از دو سال در حال بازگشایی کامل و بدون محدودیت حضور دانش‌آموزان است.

حجت‌الاسلام باقریان تاکید کرد: نکته مهم که باید به آن توجه شود آن است که والدین باید مراقب سلامتی و رعایت هوشمندانه نکات بهداشتی فرزندان خود باشند و همه به کمک معلمان و مدیران مدارس شتافته تا به وضعیت گذشته در خصوص شیوع ویروس منحوس کرونا دچار نشویم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.