• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

سیزده‌ بدر بدون حادثه در زرین شهر

  • کد خبر : 18091
  • 14 فروردین 1401 - 8:01
سیزده‌ بدر بدون حادثه در زرین شهر
شهردار زرین شهر گفت: با تدابیر اتخاذ شده علیرغم حضور چشمگیر گردشگران و شهروندان در اماکن گردشگری شهر خصوصاً پارک ساحلی زرین شهر خوشبختانه تا این لحظه روزی بی حادثه را داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۱، شاهد استقبال بالای گردشگران از اماکن تفریحی خطه طلایی ایران هستیم، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده و مجموع آمار ورودی مسافران نوروزی به زرین شهر مرکز شهرستان لنجان و حضور چشمگیر آنان در مراکز تفریحی شهر شاهد رشد جهشی و قابل‌توجه گردشگران نسبت به میانگین چند سال گذشته هستیم.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۱ تمهیداتی از سوی ستاد نوروزی شهرداری زرین شهر اندیشیده شد تا شهروندان و گردشگران سفری خاطره انگیز در زرین‌شهر داشته باشند.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: به منظور معرفی هر چه بهتر خطه طلایی ایران، بیش از ۴۰۰۰ بسته فرهنگی شامل نقشه گردشگری و توصیه‌های ایمنی و زیست محیطی و مسابقات فرهنگی و سرگرمی و کیسه زباله بین گردشگران در اختیار مسافرین و گردشگران نوروزی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تلاش شد تا در تبلیغات نوروزی نیز طراحی‌های متفاوتی صورت گیرد، تا در آن اطلاعات جامعی را در خصوص جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و تأسیسات گردشگری در اختیار گردشگران نوروزی قرار دهیم.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: مدیریت شهری زرین شهر برای افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین آسایش مسافران نوروزی و زیبایی شهر اقداماتی را همچون آماده سازی بوستان‌های شهر و… را با تلاش بی‌وقفه تمام کارکنان و کارگران شهرداری انجام داد تا شهر برای استقبال از سال نو و گردشگران مهیا باشد و این خدمات همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده باش تیم امداد و نجات و غواصی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین شهر در روز طبیعت، عنوان کرد: با توجه به اهمیت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار همزمان با ۱۳ فروردین، ایستگاه عملیاتی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرین شهر در آماده باش کامل به سر می‌برد و به منظور مواجهه با حوادث احتمالی مبا این روز و ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به مسافران و شهروندان تمهیدات ویژه‌ای پیش بینی شده است.

شهردار زرین شهر عنوان کرد: تیم واکنش سریع امداد و نجات و غواصی شهرداری زرین شهر نیز با تجهیزات کامل جهت پیشگیری و اقدام فوری جهت حوادث احتمالی غرق شدگی به دلیل جاری بودن رودخانه زاینده رود، در پارک ساحلی زرین شهر مستقر شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده علیرغم حضور چشمگیر گردشگران و شهروندان در اماکن گردشگری شهر خصوصاً پارک ساحلی زرین شهر خوشبختانه تا این لحظه روزی بی حادثه را داشته‌ایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.