• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

به هیچ عنوان پایان کرونا از راه نرسیده است

  • کد خبر : 1829
  • 30 فروردین 1399 - 21:26
به هیچ عنوان پایان کرونا از راه نرسیده است
رئیس علوم پزشکی دانشگاه کاشان گفت:علیرغم کاهش تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها به هیچ عنوان پایان کرونا از راه نرسیده است اما اتفاقاتی مانند حضور بیش از حد مردم در روزهای اخیر در اماکن عمومی و اجتماعات ظهور کرده است این نگرانی را ایجاد کرده است که در روزهای آینده شاید شاهد افزایش بار بیماری کرونا در منطقه باشیم.

به گزارش نبض وطن، علی مروجی رئیس علوم پزشکی دانشگاه کاشان در بخش خبری شبانگاهی شبکه اصفهان، اظهار کرد: از ابتدای بیماری کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل تا این لحظه دو هزار و ۲۸۶ بیمار از بیمارستان‌های دو شهرستان ترخیص شده‌اند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۳ بیمار در بیمارستان‌های این دو شهرستان بستری هستند و نتایج آزمایش یک هزار و ۸۴ نفر از بیماران مشکوک حاد تنفسی تا این لحظه از نظر کرونا مثبت و ۷۳۷ نفر هم منفی اعلام شده است.
رئیس علوم پزشکی دانشگاه کاشان افزود: علیرغم کاهش تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها به هیچ عنوان پایان کرونا از راه نرسیده است اما اتفاقاتی مانند حضور بیش از حد مردم در روزهای اخیر در اماکن عمومی و اجتماعات ظهور کرده است این نگرانی را ایجاد کرده است که در روزهای آینده شاید شاهد افزایش بار بیماری کرونا در منطقه باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=1829

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.