• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

پیروزی جبهه مقاومت نشان از تحقق وعده الهی دارد

  • کد خبر : 18388
  • 26 فروردین 1401 - 15:00
پیروزی جبهه مقاومت نشان از تحقق وعده الهی دارد
امام جمعه زرین شهر گفت:قدرت، ایمان و ایستادگی جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی رژیم غاصب صهیونیستی را گیج و سر در گم کرده و این در حالیست که کسی فکر نمی‌کرد روزی فرا برسد که نام فلسطین در جهان بر سر زبان‌ها جاری شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با بیان اینکه جهانیان تحقق وعده الهی را در جبهه مقاومت به وضوح مشاهده می‌کنند، اظهار کرد: قدرت، ایمان و ایستادگی جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی رژیم غاصب صهیونیستی را گیج و سر در گم کرده و این در حالیست که کسی فکر نمی‌کرد روزی فرا برسد که نام فلسطین در جهان بر سر زبان‌ها جاری شود.

وی افزود: با مقاومت، ایستادگی و شجاعت جبهه مقاومت در فلسطین و نفوذ در مقر امنیتی رژیم منحوس صهیونیستی امروز معادلات امنیتی این رژیم جعلی برهم ریخته و آنان را سردرگم کرده‌اند و این مسئله قدرت ایمان و تحقق وعده خداوند متعال است.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: جبهه مقاومت در یمن نیز به گونه‌ای عمل کرد که دنیا را متوجه قدرت خود کرده و دشمن پرمدعا و حامیان آنها را تسلیم خواسته‌های خود کرده و شرایط آتش بس را تعیین می‌کردند و این مهم نیز چیزی جز قدرت ایمان و ایستادگی و روحیه شجاعت و شهادت نیست.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با پیروزی انقلاب مدرسه تربیتی یاران امام عصر (عج) را در دنیا راه‌اندازی کرد از این رو حضور مردم باید به گونه‌ای باشد که زمینه ساز ظهور امام زمان و تشکیل حکومت عدل مهدوی در دنیا باشد.

باقریان اضافه کرد: ایران اسلامی امروز راه و روش رسیدن به این امر مهم را به دنیا مخابره کرده و بستر رسیدن به حکومت عدل مهدوی را فراهم کرده است و در این مسیر انسان‌های بزرگی را چون حاج قاسم سلیمانی و صدها شهید گمنام دیگر را فدا کرد تا بستر نهایی ظهور فراهم شود.

وی با بیان اینکه جریان قرآن و نهج البلاغه باید در شهرستان لنجان به یک دغدغه و مطالبه عمومی تبدیل شود، عنوان کرد: با تلاش فراوان خادمان قرآن در مساجد و همه‌ی اساتید قرآن و نهج البلاغه جریان خوبی در شهرستان به راه افتاده است و همه مردم باید در میدان عمل حضور یافته تا شاهد تداوم این حرکت و جریان الهی باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.