• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

طغیانی: اصناف در ایجاد آرامش در جامعه نقش مؤثر و کلیدی داشته‌اند

  • کد خبر : 18583
  • 31 فروردین 1401 - 12:13
طغیانی: اصناف در ایجاد آرامش در جامعه نقش مؤثر و کلیدی داشته‌اند
رئیس اتحادیه صنف قصابان و فروشندگان مرغ، تخم مرغ و ماهی شهرستان لنجان گفت: جایگاه اصناف و بازاریان به عنوان متولیان بازار در نظام اقتصادی کشور، همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است چرا که این قشر، سهم بالایی در تولید ناخالص وهمچنین ایجاد اشتغال کشور دارند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علیرضا طغیانی با بیان اینکه اصناف همواره در ایجاد آرامش در جامعه نقش مؤثر و کلیدی داشته‌اند، اظهار کرد: جایگاه اصناف و بازاریان به عنوان متولیان بازار در نظام اقتصادی کشور، همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است چرا که این قشر، سهم بالایی در تولید ناخالص وهمچنین ایجاد اشتغال کشور دارند.
وی افزود: نحوه عملکرد واحدهای صنفی به دلیل ارتباط تنگاتنگ با مردم، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو اتحادیه قصابان و فروشندگان مرغ، تخم مرغ و ماهی شهرستان لنجان با تغییر هیئت رئیسه جدیت در کار و رسیدگی به امور اصناف بویژه موضوع آموزش را سرلوحه امور قرار داده تا بتوانیم شاهد ارتقای علمی و جایگاه این صنف در بازار شهرستان باشیم.
رئیس اتحادیه صنف قصابان و فروشندگان مرغ، تخم مرغ و ماهی شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند ایجاد همدلی و افزایش اعتماد میان اعضاء اتحادیه هستیم از این رو تسریع در ارائه خدمات شایسته به کسبه، نظارت دقیق بر عملکردها برای پیشگیری از بروز تخلفات جزو اولویت ها و تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گرفته است و در گام نخست با تغییر مکان و کادر اتحادیه در مسیر چابکسازی گام برداشتیم.
وی عنوان کرد: با تشکل هیئت رئیسه‌ جدید به دنبال آن هستیم تا ضمن رصد مشکلات اعضاء زیرمجموعه اتحادیه با برگزاری جلسات مختلف در مسیر حمایت‌ و پشتیبانی‌های صنفی از آنان گام برداریم تا شاهد افزایش رضایتمندی و هم افزایی اعضاء با اتحادیه باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.