• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کارگران موتور محرک رونق تولید هستند

  • کد خبر : 18702
  • 09 اردیبهشت 1401 - 15:12
کارگران موتور محرک رونق تولید هستند
امام جمعه زرین شهر گفت: آنچه باعث رونق تولید و به تبع آن  رونق اقتصادی می شود حضور کارگران در صحنه کار و تلاش است .

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: ملت ایران باردیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: امروز بار دیگر آحاد مردم  و جناح‌ها، گروه‌ها و سلایق مختلف در کناریکدیگر به میدان آمده و روح تازه ای در کالبد جبهه مقاومت دمیدند و نشان دادند فلسطین و مردم مظلوم آن هیچگاه تنها نخواهند بود.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه شورا‌های اسلامی شهر و روستا مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم هستند، تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در بحث شوراهای اسلامی شهر و روستا موضوع مردمی بودن این نهاد است، از این رو شنیدن مطالبات شهروندان و حرکت در مسیر حل چالش‌ها و مشکلات شهروندان بسیار مهم و ضرروی است .

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی باید اعتماد شهروندان را قدر دانسته و همت خود را در مسیر خدمت بی منت به آنان دو چندان کنند و با کار جهادی و حضور در بین مردم به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جامعه عمل بپوشانند.

باقریان کارگران را موتور محرک رونق تولید دانست و گفت: آنچه باعث رونق تولید و به تبع آن  رونق اقتصادی می شود حضور کارگران در صحنه کار و تلاش است .

وی عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص)  با افتخار بر دستان کارگران بوسه زده و این مهم نشان از جایگاه والای کارگران دارد از این رو همه باید قدردان این قشر مؤثر جامعه باشیم، قشری که با تمام توان در مسیر تولید و پیشرفت اقتصادی کشور در حال کار و کوشش بوده و علیرغم زحمات فراوان در شرایط سخت و طاقت فرسایی در حال زندگی کردن هستند.

امام جمعه زرین شهر شهید مطهری را بهترین الگوی جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: شهید مطهری فیلسوف بزرگی است در مسیر روشنگری و هدایت آحاد مردم جامعه با هر سطح و سلیقه مشغول خدمت خالصانه بود و امروز نگاه ایشان به مبحث مختلف جامعه و حرکت در مسیر روشنگری یکی از مصادیق جهاد تبیین بوده و برهمین اساس باید بیش از پیش به معرفی و مطالعه آثار شهید والا مقام پرداخت.

وی یادآور شد: در طول تاریخ خلیج فارس را همواره به همین نام شناخته و نام برده‎‌اند و تاریخ نشان می‌دهد که نام خلیج فارس تنها نام معتبر این خلیج بزرگ بوده از این رو افراد جاهلی که قبله آنها غرب است باید تاریخ را مطالعه کنند تا بدانند کسانی که به آنها دل بسته‌اند برای از بین بردن نام خلیج فارس اقدامات و جنایات بسیاری انجام دادند.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=18702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.